I lol Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Olagliga saker jag gjort/gör: Smällt smällare efter nyår, cyklar utan hjälm och lysen, går när det är röd gubbe. Men sånna där små saker är väl fan inte olagliga Å att t.ex. köra moped utan körkort på landsväg någon gång skulle jag inte heller kalla olagligt, men om man t.ex. kör alla dagar osv. då börjar det närma sej Redigerad 18 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det INTE olagligt. Det är faktiskt olagligt, men inte straffbart dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det är faktiskt olagligt, men inte straffbart dock. Jo, vad är egentligen skillnaden? Du får ingen försäkring om du blir överkörd osv. Men är det inte straffbart så är det ju i princip lagligt förutom att det får vissa konsekvencer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Beror på hur man tolkar ordet olaglig. Ingen har väl varit 100% laglig om man säger så. Men jag har aldrig gjort något som utsatt annan person för skada och sådana saker. Däremot laddat ner något ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det finns mer sånna här topicar än en kille från Tjernobyl har fingrar, Men iaf ja och jag kom undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Olaglig, kom undan, blev fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Inte direkt. Däremot har en kille sagt att jag gjort något som jag inte gjort till polisen... jävla skitunge. Jag önskar honom all otur. Jävla lögnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Smällt smällare efter nyår Det är faktiskt olagligt att skjuta fyrverkerirer året om, bara det att polisen ser mellan fingrarna på högtider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det finns mer sånna här topicar än en kille från Tjernobyl har fingrar, Men iaf ja och jag kom undan Tja, eftersom området kring Tjernobyl är obebott så och alla som var där när det hände är döda så... Noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hmm bra fråga, var med när två killar stal en moped, men jag körde min egen och var mest bara med, räknas det som medhjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Undra om det ens finns någon som aldrig gjort minsta lilla olagliga sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jo, vad är egentligen skillnaden? Du får ingen försäkring om du blir överkörd osv. Men är det inte straffbart så är det ju i princip lagligt förutom att det får vissa konsekvencer. SlewMe: Varför tar inte polisen en när dom ser en unge cykla utan hjälm? Har kört förbi ganska många gånger utan att polisen ens tittat på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ja, jag kom undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Snodde en golfboll när ja va mindre från en affär åkte inte fast. Redigerad 20 februari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Tja, eftersom området kring Tjernobyl är obebott så och alla som var där när det hände är döda så... Noll. Ooo wise guy. Men om du har nånting att tänka med så förstår du vadjag menar eller?tror nog det bor en och annan där ändå Btw vart där och kollat ? Du kanske är där ifrån? Redigerad 19 februari, 2006 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ja, kom undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tja, eftersom området kring Tjernobyl är obebott så och alla som var där när det hände är döda så... Noll. Inte för att det där stämmer.. men men.. Vote: Ja, kom undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 SlewMe: Varför tar inte polisen en när dom ser en unge cykla utan hjälm? Har kört förbi ganska många gånger utan att polisen ens tittat på mig. För att det är en onödig lag.. plus att dom kan inte ge dig nåt straff, så varför skulle dom stoppa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ganska kul, för lagen gäller såna under 15år, men dom under 15år får ju inte straffas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ganska kul, för lagen gäller såna under 15år, men dom under 15år får ju inte straffas? Nej, men det får därimot målsman för den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts