Jump to content

Olagligt?

I lol
 Share

Har du någon gång gjort något olagligt?  

79 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Olagliga saker jag gjort/gör: Smällt smällare efter nyår, cyklar utan hjälm och lysen, går när det är röd gubbe.

Men sånna där små saker är väl fan inte olagliga ^_^

Å att t.ex. köra moped utan körkort på landsväg någon gång skulle jag inte heller kalla olagligt, men om man t.ex. kör alla dagar osv. då börjar det närma sej :wub:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jo, vad är egentligen skillnaden?

Du får ingen försäkring om du blir överkörd osv. Men är det inte straffbart så är det ju i princip lagligt förutom att det får vissa konsekvencer.

SlewMe: Varför tar inte polisen en när dom ser en unge cykla utan hjälm? Har kört förbi ganska många gånger utan att polisen ens tittat på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, eftersom området kring Tjernobyl är obebott så och alla som var där när det hände är döda så... Noll.

Ooo wise guy. Men om du har nånting att tänka med så förstår du vadjag menar eller?tror nog det bor en och annan där ändå

Btw vart där och kollat ? Du kanske är där ifrån? :wub:

Redigerad av MR_Lene
Länk till kommentar
Dela på andra sidor