GiZmo Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ja för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 En gång när jag var typ 3-4 år tog jag ett par paket lejonkungen-klistermärken utan att betala Åkte inte fast för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kan ju vara kul och veta vad för otyg ni gjort.... vote: nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kan man nog påstå att jag har gjort, svar ja. Konstnärlig frihet, skulle jag föredra att kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kan man nog påstå att jag har gjort, svar ja. Konstnärlig frihet, skulle jag föredra att kalla det. Aka. Klotter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Aka. Klotter? Sluta måla in mig i ett hörn!!! Suck, får man inte skriva eufemismer i fred? Heho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Sluta måla in mig i ett hörn!!! Suck, får man inte skriva eufemismer i fred? Heho. Jo. Gillar att se dig i ett hörn, där passar du bäst. "Fuck-a-doodle-doo". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kör för snabbt dagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jo. Gillar att se dig i ett hörn, där passar du bäst. "Fuck-a-doodle-doo". Jo. Jag är ju rätt kubisk. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej, skriver detta från Kumla. I shall be released. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vote: ja, men aldrig åkt fast. face it: alla har gjort nåt olagligt nån gång! Själv har man väl gjort allt möjligt olaglit, men aldrig nåt allvarligt. bara fjantgrejer. se själv: *Cyklade utan hjälm förut (är ju snart sexton så det är ju skitsamma nu ) *Gått mot röd gubbe *Slagit sönder en övergiven cykel med stenbumlingar *Skjutit raketer *Innehav av alkohol-haltiga drycker (min kompis grejer, jag har själv faktiskt aldrig druckit) *Visat stjärten för allt möjligt folk, däribland ett gäng med militärer *Sprayat deodorant i en killes ögon *Cyklat utan att hålla i styret listan är oändlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Åkt fast för en sak, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 .vote: (Annat) Ja, har både åkt fast och kommit undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) *Gått mot röd gubbe *Cyklat utan att hålla i styret Dessa två är inte olagliga. Det enda som händer är att du inte får ut någon försäkring om du bliröverkörd. Redigerad 18 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) *Cyklat utan att hålla i styret Är det olagligt att cykla utan att hålla i styret?=/ Whoohoo! I'm a gangsta!!! Redigerad 18 februari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Japp.. kom undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ja, men har aldrig åkt fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Olagliga saker jag gjort/gör: Smällt smällare efter nyår, cyklar utan hjälm och lysen, går när det är röd gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 går när det är röd gubbe. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det INTE olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Var i Danmark och stal sprit med Eb2... Vi åkte inte fast, det har vi aldrig gjort heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts