I lol Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Nej BTW: Räkna inte med Warez och så vidare, vill inte alls ha något snack om sånt här Redigerad 18 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jupp. kom undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ja, och jag kom undan. Eller jag har hittills inte åkt fast för det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Japp och jag kom undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ja och jag kom undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Underbart intressant poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Kom undan. Redigerad 18 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) *deleted Redigerad 18 februari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ja! Varje dag! Brukar cykla utan hjälm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vote: annat. Vaddå, snattning av en godisapa när jag var tre? Räknas det? Annars... Möjligen att jag glömde sätta på cykellysena när jag skulle hem förra vintern, då stoppades jag av polisen men de lät mig cykla vidare efter att jag satte på dem... (HAHAHAHAHAHA inte poliserna alltså!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ja kom undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag har både kommit undan, då vid snattning, och blivit caught in the evil spotlights. Polisen slapp, som tur var, att bli inblandade efter det att jag och två kompisar blev påkommna inuti ett fabriksområdes inhägnad, där vi lekte med en brandsläckare. Dock fick vi tillsammans betala en svindlande summa på 1000 kronor för den satans släckaren som blev jävligt obrukbar efter våran lilla akt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag gör något, enligt lag är olagligt någon gång i månaden. Har inte åkt fast för den än så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Snattade för första gången idag, var nere på videobutiken och hyrde en shcysst film och plockade en påse lösgodis, när ja kom ut och kände i fickorna hade ett par godis kolor ramalt ner där, är det straffbart om man snattar ovetandes Redigerad 18 februari, 2006 av sebbe68 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 är det straffbart om man snattar ovetandes(?) Ja om du inte lämnar tillbaka grejen. Men några kolor tror jag inte man bryr sig om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Jag har åkt fast för en sak, "hot sms" kan vi kalla det. Löjligt att dom tog fast mig. Menade ju ingenting illa.. >__< Fast jag gör säkert skit många olagliga saker vara vecka, de har jag inte åkt fast för.. Redigerad 18 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) -none- Redigerad 18 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Åkt fast en gång. Men dem andra gångerna har jag kommit undan. Så vote: Kommit undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har aldrig åkt fast. Gör inget olagligt nu för tiden, men när jag var mindre var jag och en kompis nere vid konsum varenda rast och hade det lite kul Vi måste ha fått med oss för minst 1 000 :- sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts