Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vad va' adressen till webbradio-sidan nu igen? Kanske hinner sända lite redan ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nu blir jag så besviken. Satt och skickade hälsningar hela kvällen men inte en enda lästes upp. Fick till slut ett svar "jaja" men då slutade han istället. Men bra annars, vill gärna höra mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ja det var det, sorry om ljudet blev lite konstigt ibland men jag hade inte nån koll på vad som hördes så.. Jag hoppas jag kan sända snart igen och hoppas på att jag får lite lyssnare då också. Ge gärna vårat svep ett betyg ifrån 1-10 också skulle vara kul att höra. Ljudet: 2. Alla låtar clippade och eran röst var mycket lägre. Programledarna: 7. Roliga diskutioner. MSN: 3. Svarade nästan aldrig :'( Hemsidan: 5. Lite seg. Allt som allt, 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ljudet: 2. Alla låtar clippade och eran röst var mycket lägre. Programledarna: 7. Roliga diskutioner. MSN: 3. Svarade nästan aldrig :'( Hemsidan: 5. Lite seg. Allt som allt, 6. Ok, men msn hade jag 15 disskusioner uppe samtidigt där folk bara bombaderade mig så det var svårt som fan. Ljudet hörde inte jag så jag hade ingen aning om hur det lät, men ska tänka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hmm... Kanske några missar här och där, lite ljudkrångel och så, men jag ger er en helhjärtad 9'a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ok, men msn hade jag 15 disskusioner uppe samtidigt där folk bara bombaderade mig så det var svårt som fan. Ljudet hörde inte jag så jag hade ingen aning om hur det lät, men ska tänka på det. MSN: lungt. Ett tips är att stänga av gruppering av grejer nere vid startmenyn, så ser du alla iaf. Ljudet: Lyssna med lurar? Men annars är det bara att höja micken en del, eller sänka musiken. Du måste sänka musiken ändå eftersom den clippade hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Skitbra var det! Synd bara att alla ska börja sända, skulle bara vilja ha din, eliizar Visste inte att du var så skön Får 10 i betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Skitbra var det! Synd bara att alla ska börja sända, skulle bara vilja ha din, eliizar Visste inte att du var så skön Får 10 i betyg Haha tack, aja jag kan iallafall STOLT säga att jag var först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 MSN: lungt. Ett tips är att stänga av gruppering av grejer nere vid startmenyn, så ser du alla iaf. Ljudet: Lyssna med lurar? Men annars är det bara att höja micken en del, eller sänka musiken. Du måste sänka musiken ändå eftersom den clippade hela tiden. Ska göra mitt bästa för att fixa bättre tills nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ska göra mitt bästa för att fixa bättre tills nästa gång. Låter bra. Kanske blir en 10a då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Låter bra. Kanske blir en 10a då? Mjo vi ska ha lite mer planerat och lite mer strukturerat tills imorgon. Vi kommer även ha en ny programledare vid namn sebastian som är rolig. Vi sänder imorgon klockan 18:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Nooo ingen sändning idag :'( :'( Ingen annan som kan lägga upp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Nooo ingen sändning idag :'( :'( Ingen annan som kan lägga upp ? Om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Gratis_kräm_-_sikorka_snel___Privat_Radio-eliizar.rar Vad fint att jag delade ut gratis kräm igår.. Bwhaha, kommer alltid att minnas det där nu.. Redigerad 20 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Om jag orkar. Yay *Hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gratis_kräm_-_sikorka_snel___Privat_Radio-eliizar.rar Vad fint att jag delade ut gratis kräm igår.. Bwhaha, kommer alltid att minnas det där nu.. Haha nice! här har ni en direklänk föresten http://unixcore.dyndns.org/~seniil/Timmeh/...vat%20Radio.wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag tycker nog inte att alla ska börja sända... Jag menar, jag känner mig lite frestad, men jag vet att det skulle suga. Eliizar har ändå...erfarenhet av...media eller nåt... Eller, ja... Jag vet inte. Men han är cool i alla fall, det är inte ni andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag tycker nog inte att alla ska börja sända... Jag menar, jag känner mig lite frestad, men jag vet att det skulle suga. Eliizar har ändå...erfarenhet av...media eller nåt... Eller, ja... Jag vet inte. Men han är cool i alla fall, det är inte ni andra... Siana är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Siana är cool Ja, jo, jag vet, jag träffar honom varje dag, är det någon som vet att han är cool så är det ja, må jag säga... Men orka webbradio, när alla ska göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gratis_kräm_-_sikorka_snel___Privat_Radio-eliizar.rar Vad fint att jag delade ut gratis kräm igår.. Bwhaha, kommer alltid att minnas det där nu.. Det är jag som är "Daniel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts