HOWHOW Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Rätt så stor skillnad på ljudet då dom pratar och när dom spelar musik. Jag får lov att höja/sänka hela tiden! Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Samma här. Samma här xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Rätt så stor skillnad på ljudet då dom pratar och när dom spelar musik. Jag får lov att höja/sänka hela tiden! Ja, lite jobbigt. Mitt beroende är inte sjukt. Örtsalt är jättegott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Haha det är faen roligt att lyssna xD På sportlovet streamar jag radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ja, lite jobbigt. Mitt beroende är inte sjukt. Örtsalt är jättegott. Men som dom säger, rätt påminnande av en fetisch. Det är inte svårt att tänka sig Siana, Ebeeto och Zack med en skål nyriven sallad och örtsalt i salig blandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vem var det som skickade in Ryan Cabrera - She's förut? Någon som har den? Adda FalukorvAB@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vem var det som skickade in Ryan Cabrera - She's förut? Någon som har den? Adda FalukorvAB@hotmail.com Det var Siana, han skickade in den åt min flickvän. Du får fråga honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Antingen skriver ni till nån annan MSN eller så har jag blivit vald att ignoreras xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nu har jag önskat zome låtar. Axel Rudi Pell - Flyin High och Billy Idol - Rebell Yell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Mit låt nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Gay bar. Skitskön låt. Du som önskade HOWHOW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Mit låt nyss. Haha den var grymm Den nuvarande är skön EDIT : Haha jag hälsade till dig Siana Redigerad 19 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Gay bar. Skitskön låt. Du som önskade HOWHOW? Haha nej. Menade alltså att det var MIN låt som jag gjort nyss, om gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Siana är en konstig prick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Va'fan! Så va' man inte vid datorn när de spelade "Mata Hari"! Arghh, *sliter mitt hår* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nooooo the last song :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Trist. Men det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jo, och till allas förfäran, humdum, jag antar att det kommer bli reaktionen tänker jag själv starta en webbradio. Dock inte idag, någongång då alla i huset é borta så man kan jobba ostört men som man säger, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Me ska also starta en Jag skapar den väl när sportlovet närmar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ja det var det, sorry om ljudet blev lite konstigt ibland men jag hade inte nån koll på vad som hördes så.. Jag hoppas jag kan sända snart igen och hoppas på att jag får lite lyssnare då också. Ge gärna vårat svep ett betyg ifrån 1-10 också skulle vara kul att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts