Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Oh boy. Cool musik. Nog snackat. Dags att njuta. Fin hälsning katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hahahaha kattälskaren vill starta hiphopkrig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 "Alla barn under fem år kan.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nej, det är någon annan fjant som fakenickar Sebbe är inte jag. OMG Fff..ff..ffinns det flera.. sebbe? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Fan, kom igen. Lite seriös och bra musik nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 ÄLSKA LÅTEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Gah! Vem fan önskade Electric Banana Band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Gah! Vem fan önskade Electric Banana Band? Och just denhär låten? Må han brinna i helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Eller nä, glöm. Redigerad 19 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Kräm till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Happy Birthday var säkert Kattälskaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Denna låten (Happy Birthday) är helt värdelös. Spela nån metal istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Denna låten (Happy Birthday) är helt värdelös. Spela nån metal istället. Jag tycker den är helt okej. Bättre än varenda Metal-låt som finns iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag tycker den är helt okej. Bättre än varenda Metal-låt som finns iaf Nej. Den är långtråkig. Sen hjälper det inte direkt att det verkar vara en radio-version där nån jobbig masteringsnubbe har använt överdrivet mycket compressor och limiter. Usch för dåligt producerad musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nej. Den är långtråkig. Sen hjälper det inte direkt att det verkar vara en radio-version där nån jobbig masteringsnubbe har använt överdrivet mycket compressor och limiter. Usch för dåligt producerad musik. Aja, både du och jag vet mycket väl att vi inte kommer komma nånstans Ska sticka nu, kommer en halvtimme.. Fortsätt sända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Måste ni ta hälsningar från samma personer hela tiden? Det är ju bara Hugo och Tija som får sina hälsningar upplästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Yay. Jag skickade en metallåt som ljudklipp på msn. Det hördes i radion. Så får man göra när dom aldrig spelar ens låtar (Bobbo?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Måste ni ta hälsningar från samma personer hela tiden? Det är ju bara Hugo och Tija som får sina hälsningar upplästa. Jag har fått alla mina hälsningar upp lästa. -Siana ska sluta plåga sin tunga med nålar. -Kräm till IceCandy -Kräm och mjölk till alla gtsajtare. -Kasta sten på Magnus Uggla fan boys. -Tycker synd om Panimala och Jacker -- Varsågod till låten! Redigerad 19 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 *Höjer ljudet till max* http://67.18.37.14/19/132/emo/tihi.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Rätt så stor skillnad på ljudet då dom pratar och när dom spelar musik. Jag får lov att höja/sänka hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts