eliizar Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Dussinsändning, men vi hade trevligt. Tack för att ni lyssnade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Crap, jag glömde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Ska man sända på Söndag kanske... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Ska man sända på Söndag kanske... ? Det hade varit ballt, fast jag är en sån WoWnörd så jag raidar söndag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Inställt idag, kör i veckan eller nästa söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 (redigerad) -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- Lite Rönnby Radio vore inte helt fel. Någon möjlighet att det eller någonting annat liknande kan komma upp igen? Redigerad 24 augusti, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- *BUMP* -- Good bump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Tror inte att eliizar kommer att läsa det här med tanke på att han är inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Tji fick du! Fasen alltså man skulle kanske ta och försöka köppla ihop allt inom en snar framtid, allt ligger i lådan och skräpar, tyvärr har jag ingen hemtelefon att ringa med så det blir ett problem, kanske någon vänlig person vill donera lite stålar så man kan beställa grejer. kan ju se hur efterfrågan här om man ska göra en liten reunion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Bömp! Ni som kommer ihåg så sände jag lite webbradio här förut. Nu sänder jag från bollnäs folkhögskola, ni som är sugna på att lyssna någon gång kan gå in på; radiovagen.se 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Bömp! Ni som kommer ihåg så sände jag lite webbradio här förut. Nu sänder jag från bollnäs folkhögskola, ni som är sugna på att lyssna någon gång kan gå in på; radiovagen.se Hur vet jag när du sänder? ...samt vilken typ av program sänder du? ...jag gissar att konceptet inte direkt är detsamma som rönnby radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Bömp! Ni som kommer ihåg så sände jag lite webbradio här förut. Nu sänder jag från bollnäs folkhögskola, ni som är sugna på att lyssna någon gång kan gå in på; radiovagen.se FUCK YEAH! Rönnbyradio var baske mig di BÄSTA! Busringningarna till "Bu Gay" som alltid bäddade sängen, "Bosse" som skulle spela fotboll med någon tant på 90 år, brevet jag och min gamla klasskompis i högstadiet fick med varsin RR-pin i och en fräsig teckning. Fyfan. Jag lyssnar alltid på Rönnbyradio när jag runkar, aldrig annars. <3 Jag vet inte vad det nya programmet kommer innehålla, men jag blev asglad av att se att denna tråden bumpats! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 FUCK YEAH! Rönnbyradio var baske mig di BÄSTA! Busringningarna till "Bu Gay" som alltid bäddade sängen, "Bosse" som skulle spela fotboll med någon tant på 90 år, brevet jag och min gamla klasskompis i högstadiet fick med varsin RR-pin i och en fräsig teckning. Fyfan. Jag lyssnar alltid på Rönnbyradio när jag runkar, aldrig annars. <3 Jag vet inte vad det nya programmet kommer innehålla, men jag blev asglad av att se att denna tråden bumpats! Nostalgi! Är kvar i hemstaden en vecka till innan det åter är dags för studier, ska absolut försöka hitta RR-priserna, framförallt skivan, hos mina föräldrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Skitkul! Du får se till att kontakta Ebeeto för några jingles! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Skitkul! Du får se till att kontakta Ebeeto för några jingles! Ledsen för offtopic, men var inte han lite av en Youtube-guru där ett tag? Han har ju miljoner klippvisningar på sin kanal men nu verkar han inte vara aktiv. Har han en annan kanal eller har han lagt av med det där i och med jobbet på PC Gamer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Ledsen för offtopic, men var inte han lite av en Youtube-guru där ett tag? Han har ju miljoner klippvisningar på sin kanal men nu verkar han inte vara aktiv. Har han en annan kanal eller har han lagt av med det där i och med jobbet på PC Gamer? Ett tag var han väldigt poppis, sedan tror jag att han tröttnade lite. Han har gjort några comebacks så inaktiv skulle jag inte kalla honom, hans senaste uppladdning var ju för bara två veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Slickat på en lyktstolpe Här har ni en liten del ur ett program jag sände. Ska försöka lägga upp lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 april, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=EyqsZ1dqRRc&list=UUcuj9T3uuTeY1SsrWp7DHFQ 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 https://www.youtube....uTeY1SsrWp7DHFQ Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=nyJcB6kiYRc&list=PLKclDXU5yG4SNgi4sNOEFbdESvg9EtMo1 En av de mognare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts