Mathias Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 För er som undrar hur det låter nu så har vi en SKITRINGNING ni kan lyssna på med nya utrustningen. http://www.youtube.com/watch?v=U8t5pIiS14s Testsänder på söndag 19:00 Lyssna då! Inte min humor, men telefonen sprakar mycket mindre än förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 För er som undrar hur det låter nu så har vi en SKITRINGNING ni kan lyssna på med nya utrustningen. http://www.youtube.com/watch?v=U8t5pIiS14s Testsänder på söndag 19:00 Lyssna då! Inte min humor, men telefonen sprakar mycket mindre än förut! Ja allt sprakar mindre och mikrofonera låter asbra, mixern var en bra investering. Kommer bli bättre ringningar den där var bara improv, vi hörs imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 En liten reminder, sänder ikväll 19:00 postar när vi går online. msn: ronnbyradio@hotmail.com Online nu http://83.227.9.51:8001/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 (redigerad) En liten reminder, sänder ikväll 19:00 postar när vi går online. msn: ronnbyradio@hotmail.com Online nu http://83.227.9.51:8001/listen.pls Jag lyssnar!!!!! vad ball! xD Vem av dem är du? Han som skulle på dass nu? Hälsa till gtasajten! =D Redigerad 8 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Haha, stackars Rut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Japp, det är dasskillen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 "Hej Kenneth, vilket snyggt namn du har!" "Nej, jag är inte intresserad!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Tack för att folk lyssnade, sänder 22 Februari 19:00 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Tack för att folk lyssnade, sänder 22 Februari 19:00 igen. Tack för att ni sänder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Nu på söndag testsänder vi 19:00! Mycket trevligt lyssna lyssna! Om ni vill ha en låt uppspelad önska den här: >> önska en låt här << Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Nu på söndag testsänder vi 19:00! Mycket trevligt lyssna lyssna! Om ni vill ha en låt uppspelad önska den här: >> önska en låt här << Önskat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Önskat! Bra! Kom igen nu alla passa på att skicka in önskninga samt annat, på söndag är det försent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Bra! Kom igen nu alla passa på att skicka in önskninga samt annat, på söndag är det försent! Såg du min önskning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Såg du min önskning? Jadå Skicka gärna in ringningstips också, större chans att vi ringer dem om ni tipsar på förhand. tipsa! Redigerad 21 februari, 2009 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Sänder snart då, hoppas att ni lyssnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Sänder snart då, hoppas att ni lyssnar! You bet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Nu sänder vi! Lyssna! Tryck här för att lyssna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Någon annan som upplever sprakningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Någon annan som upplever sprakningar? Nepp, ingen sprakningar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 lol, "aaah, jag sitter och spelar gitarr". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts