GiZmo Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Tack alla som lyssnade, Vi var trötta och oinspirerade, bättre nästa gång! ' Hihi hoho, lyckades höra 2 sekunder iaf >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 ..och nu satte jag mig vid datorn. Damn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 CRAP! Kom nyss hem från mormor och morfar. Missade allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Ibland har man otur, men ska jag vara ärlig så var det inte mycket att hänga i julgranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 BUMP! RönnbyRadio kanske testsänder på Söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Ohoj! Fina nyheter, det var alldeles för länge sedan sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 I'll be there Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 I'll be there So wish'll'izz i. - Jag har ingen aning om hur jag skrev där. Antar att jag vill vara alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) Testa att lyssna nu då: http://83.227.9.51:8001/listen.pls Redigerad 18 januari, 2009 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) Testa att lyssna nu då: http://83.227.9.51:8001/listen.pls I hear ya! ..men det laggar. Inte längre. Edit: Haha, det verkar vara svårt att hitta den som snott eran gräsklippare! Redigerad 18 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Hehe ja lite segt idag sorry vi är ovana, blir bättre senare. Laaaars Peeeermliiiid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Hehe ja lite segt idag sorry vi är ovana, blir bättre senare. Laaaars Peeeermliiiid! Nu har jag inte lyssnat på eran "radio" men har ni någon koppling till bögen Eurocop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Tycker att de är roliga och jag använde det namnet i en ringning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) Tycker att de är roliga och jag använde det namnet i en ringning Okej. Där ser man, har du någon koppling till Lars Permlid? Redigerad 18 januari, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) Okej. Där ser man, har du någon koppling till Lars Permlid? There he goes again! Men var lugn Boomer, jag ska inte avslöja det. Redigerad 18 januari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Okej. Där ser man, har du någon koppling till Lars Permlid? Nejp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Nejp Okej, mer än att du tycker det är kul när den fittan jäklas med folk? Trevliga människor, som min släkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Det ballar ur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts