Mathias Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Jo vi funderar på att minska busringningarna till folk men försöka öka ringningarna till lyssnare. Och om vi busringer så hittar vi på nått fint i förväg. Om ni ringer mig igen lovar jag att inte vara stel som ett kylskåp Pinsamt för tusan xD Men om ni får ont om idéer kan ni alltid ringa mig och snacka skit om kebabmästaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Om ni ringer mig igen lovar jag att inte vara stel som ett kylskåp Pinsamt för tusan xD Men om ni får ont om idéer kan ni alltid ringa mig och snacka skit om kebabmästaren Det låter fint det! Synd att det inte blev nå kebabmästaren för min del i sommras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Det låter fint det! Synd att det inte blev nå kebabmästaren för min del i sommras Vad gör man inte? Vi får ta en tillsammans nästa sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Vad gör man inte? Vi får ta en tillsammans nästa sommar Lätt vi gört! Bara du inte jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Oh Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 (redigerad) Oh Yes! Ameh! Då kan inte jag lyssna Redigerad 25 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Whawha we-wa? Dåligt lagt eller? om det är många borta lägger vi om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Whawha we-wa? Dåligt lagt eller? om det är många borta lägger vi om den. Vet inte om det är fler än jag, men rätta er inte bara efter mig nu Bara ni spelar in är jag glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Glöm inte sändningen imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 3 timmar kvar, ny länksadress: http://83.227.9.120:2000/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Får man fortfarande skicka in requests och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 jovisst =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Jacker som skickade in Franz Ferdinand va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Att jag aldrig lyssnat på detta förut! Är det live alltihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Jacker som skickade in Franz Ferdinand va? Trodde du va? Det var jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 (redigerad) "Han kanske har något fel eller hur" HAHAHAAHAHA "kan ju bero på att jag beror 50 mil från dig" hahaaha. jag hade inte hört den innan. Underbar. Redigerad 30 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 ÅÅh, jag har inte skrattat så här mycket på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Vad sa dom till Isak? Missade det.. Går i Isaks klass. Min kompis gav dom hans nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Tack alla som lyssnade, Vi var trötta och oinspirerade, bättre nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts