Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag tror att jag precis vann en Volvo V70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag tror att jag precis vann en Volvo V70. Du ger den till mig i julklapp va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 JAG SKA FÅ EN VOLVO JAG SKA FÅ EN VOLVO JAG SKA FÅ EN VOLVO :doh: Skitkul med sån här tävling killar. Fortsätt med det! Jag kom starkt på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 JAG SKA FÅ EN VOLVO JAG SKA FÅ EN VOLVO JAG SKA FÅ EN VOLVO :doh: Skitkul med sån här tävling killar. Fortsätt med det! Jag kom starkt på slutet Aaaaaah, nu kopplar det. Jackob -> Tweak. höhö, jag lyssnade inte på avslutningen, var ute o skar mig för att jag inte vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Varför kan jag inte lyssna på radion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag tror att jag precis vann en Volvo V70. Fan, när jag skrev det härvisste jag inte att det hela handlade om en poängliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Fan, när jag skrev det härvisste jag inte att det hela handlade om en poängliga. Han skrek ju ut "Ante har vunnit en bil" "Ante vann en Volvo V70". Så jag förstår dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Hehe, just det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Det var kul att sända och vi håller på att arbeta med Vol.3 som kommer att komma lite efter jul planeras det. Och i jul kommer det förmodligen bli en till specialare. Ni får skicka in tips och råd om vad ni vill ha ut av kommande sändingar, När vi kör är det försent och det har hänt att tips kommer sent och vi hinner inte ta tag dem i tid så ta chansen! Skoj att vi hade 25 unika lyssare i söndags på testsändningen, hoppas det blir nått liknanade framtida sändningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Det var kul att sända och vi håller på att arbeta med Vol.3 som kommer att komma lite efter jul planeras det. Och i jul kommer det förmodligen bli en till specialare. Ni får skicka in tips och råd om vad ni vill ha ut av kommande sändingar, När vi kör är det försent och det har hänt att tips kommer sent och vi hinner inte ta tag dem i tid så ta chansen! Skoj att vi hade 25 unika lyssare i söndags på testsändningen, hoppas det blir nått liknanade framtida sändningar! Jag skulle lätt ha lyssnat om jag hade fått reda på det lite tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 (redigerad) Jag skulle lätt ha lyssnat om jag hade fått reda på det lite tidigare. Testsänder lite granna: http://83.227.9.70:2000/listen.pls Dessutom säger de till innan varje sändning om man har de på msn. (annars så fattar man vad som är på gång om de är inne/loggar in på msn) Jag förlorade en tävling Det jag klarade var dock utan google, till skillnad från vissa *host* Kebab Redigerad 27 november, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Dessutom säger de till innan varje sändning om man har de på msn. (annars så fattar man vad som är på gång om de är inne/loggar in på msn) Jag förlorade en tävling Det jag klarade var dock utan google, till skillnad från vissa *host* Kebab Fuskade Kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Fuskade Kebab? Vem sa det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 En gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Hehe, kanske man skulle lära Jonathan lite fler låtar och köra en gång till, eller hitta på flera sorters tävlingar för varje sändnig? Hm förslag tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Hehe, kanske man skulle lära Jonathan lite fler låtar och köra en gång till, eller hitta på flera sorters tävlingar för varje sändnig? Hm förslag tack! Busringningar, tävlingar med oss, bland annat sån vi körde igår, ni diskuterar grejor, med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Jag må ha sagt det förr, men jag säger det igen. Mindre busringningar och mer diskussion om aktuella, roliga händelser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Jag må ha sagt det förr, men jag säger det igen. Mindre busringningar och mer diskussion om aktuella, roliga händelser! Mer av båda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Jag må ha sagt det förr, men jag säger det igen. Mindre busringningar och mer diskussion om aktuella, roliga händelser! Oh no you didn't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Jo vi funderar på att minska busringningarna till folk men försöka öka ringningarna till lyssnare. Och om vi busringer så hittar vi på nått fint i förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts