Kebab Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Jaa! Jag hade tråkigt, tack Säg inte att du vann nåt igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Säg inte att du vann nåt igen? Haha, de sänder ju repriser Jag har redan vunnit allt som går tror jag Förutom den där bilden på en fisk som Siana (?) fick, Redigerad 21 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Japp det var Siana det, Bra att man kan underhålla några genom att sända repriser iallfall. Får se om man kan sända lite live senare, återkommer om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 lyssna - önska låtar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 I skymundan av släppet av GTA: IV trailer 2 släpps något annan idag också... Lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 I skymundan av släppet av GTA: IV trailer 2 släpps något annan idag också... Lyssna Låter härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 I skymundan av släppet av GTA: IV trailer 2 släpps något annan idag också... Lyssna Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Vi har även en ny hemsida! rr.webb.se skicka allt till mailadressen som finns där! och gör det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 RönnbyRadio Kommer tillbaka! Jodå vi kommer tillbaka, och vi har redan börjat skriva nytt manus och spelat in nya sketcher mm. Vi vill att du bidrar mera; gör en jingel, en sketch, skriv en historia och skicka in, gör allt som man kan spela upp i radion, men gör det snart! För vi drar igång snarare än vad ni tror så skynda på! Skicka meddelande till mig här på forumet om du vill bidra så skickar jag min personliga Msn. http://unixcore.dyndns.org/icons/sound2.gif RR vol. 3 Trailer ( För er som inte lyssnat på de tidigare programmen så har ni er chans nu, tanka samtliga 5 avsnitt på våran hemsida : www.ronnby.tk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 FAN! Jag skrev ett jättebra inlägg här, men trailer-länken gjorde att firefox hängde sig. Även fast jag klippte ut texten så försvann den! Hur som helst, jag får dra det lite snabbt igen; Tycker inte ni borde inrikta sista timman av programmet på busringningar. Visst, en eller två eller tre stycken är skitskoj men sen.. nja. Istället tycker jag att ni borde sitta och diskutera lite olika aktuella händelser, både nyheter i Sverige och resten av världen, samt sånt som är 'stort' på internet för tillfället. Skulle ni göra ett program idag så skulle ni alltså exempelvis kunna snacka lite om mensvärk-tjejen, Tay Zonday eller Britney Spears-bögen. Och just det, det jag började det förra inlägget med: Jaaaaaaaaa! Tänkte på det här idag faktiskt! Ska bli jättekul! Och så en liten fråga med, vilket avsnitt var det ni ringde upp Tweak, Qouad och några till i? Vill höra det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Och så en liten fråga med, vilket avsnitt var det ni ringde upp Tweak, Qouad och några till i? Vill höra det igen. De har väl aldrig ringt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Och så en liten fråga med, vilket avsnitt var det ni ringde upp Tweak, Qouad och några till i? Vill höra det igen. T-t-t-t-ttt... Tweeeaak's rööööst? Fixa fram dirr! EDIT: Jaha. Den lyckan varade inte länge. Redigerad 26 september, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Nähäpp.. Pinsamt, jag har alltid trott att det var Tweak de ringde upp. Han var i en stuga med en massa folk... EDIT: Jaha. Den lyckan varade inte länge. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 T-t-t-t-ttt... Tweeeaak's rööööst? Fixa fram dirr! EDIT: Jaha. Den lyckan varade inte länge. Dock kan ju den komma upp nån gång snart ändå.. hmm.. slutet av september kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Kebab: Skitbra att du säger det, ska vi tänka på! Och vad det gäller den sändningen med Tweaks röst får jag göra lite research, kan meddela lite senare och jag hittar. Men skicka in grejer nu samt att göra som Kebab att komma med konkreta tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Och vad det gäller den sändningen med Tweaks röst får jag göra lite research, kan meddela lite senare och jag hittar. Tweak var visst inte med. Men jag är säker på att Qouad var det! (Han var skitstel ) Redigerad 26 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Han är med det vet jag "Händerna på täcket inatt?" - aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Tweak var visst inte med. Men jag är säker på att Qouad var det! (Han var skitstel ) Vafan blir man inte av att prata med de då? Jag var ju nervös, stog ju en knapp på spel. Vad avundsjuk Siana blev på mig sen för attjag fick en enkel fråga Han är med det vet jag "Händerna på täcket inatt?" - aldrig Hihi ... busig jag är. förresten... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, äntligen Redigerad 26 september, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Testsänder lite granna: http://83.227.9.70:2000/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Testsänder lite granna: http://83.227.9.70:2000/listen.pls Lyssnar Ni spelar Flourescent Adolescent på gitarr!! Redigerad 25 november, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts