eliizar Skrivet 25 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Skulle någon vänlig person kunna photoshopa denna bilden till eget tycke, dvs. filter eller vad man gör för att det ska se bättre ut och sedan skriva "Rönnby Radio vol.2 - bäst ifrån ses 1" (eller liknande). ... Vi har knappar kvar http://img339.imageshack.us/img339/3240/rnnbygv0.png Redigerad 25 mars, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jag undrar om ni har sickat iväg breven?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 De skickas i veckan. Allt är pckat och klart, ska bara sätta på frimärken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 En månad efter säsongsuppehållet news. - Alla priser är sickade. - Vi börjar få tillbaka gnistan. - Vi behöver din hjälp. - Sebastian har brutit lårbenshalsen och kan inte gå på 2 månader. - Skivan är på gång. - - - - - - - - - Vi vill börja sända lite smått snart igen, men nu behöver vi era tips på hur vi ska kunna utvecka vårat program för att kunna ha en fräsch sändning med nya ideer. Förra säsongen gick hur bra som helst men det känns som att vi behöver ha lite fler programpunkter för att det ska bli perfekt. skriv i tråden och in i irc (rönnbyradio @ qnet.) eller maila: ronnbyradio@gmail.com. Ang: SKIVSLÄPPET. Vi kommer ha en skivsläppsändning med utlottning av plattan och utlottning av alla knappar som blev kvar sedan vol.2, detta planeras och kommer snart. (Vi kommer säker testsända någon gång också). Nya knappar kommer i framtidens program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 RÖNNBYRADIO BJUSSAR PÅ VALBORGS RADIO. Yes, nu kör vi alla vol.2 avsnitt i ett kör hela dagen! bara in och lyssna. rönnbyradio @ quakenet ifall ni vill språka med oss. :: LYSSNA :: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 "Testsänder nu denna Fredagskväll ensam, du som vill mysa lite och kanske ringa in och snacka eller önska en låt hojta till i tråden eller på rönnbyradio @ quakenet. Önska låter kan ni göra på MSN: ronnbyradio@hotmail.com >> Lyssna på nattradio (testar) << Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Hoho... Vilken kul sänding... Låter som du verkligen har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Sköjja inte. Ring in för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Nu på Onsdag sänder RönnbyRadio ett helt vanligt program! Japp! Vi börjar få motivationen tillbaka och kommer att köra ett friståeende program i serien. Det kommer bjudas på Sketcher och tävlingar precis som vanligt samt några nya punkter! Se till att lyssna då! Onsdagen den 16 maj 19:00! (meddelar i tråden när vi går online) MSN: ronnbyradio@hotmail.com IRC: rönnbyradio @ quakenet (dra in redan idag!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Räkna med mig Kommer hem runt den tiden från träningen prefekt att lugnar ner koppla av till lite RR då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 NEEEJ! Snälla, ta det på torsdag istället! :'( Jag sitter på ett tåg påväg till Sikorka fram till 01:07 på onsdag natt.. Och jag vill verkligen vara med och lyssna! Plz! Jag gör vadsomhelst..! Jag kan klappa din katt, köpa tuggummi eller t.o.m. raka dig på ryggen helt gratis om ni bara väntar med det till på tordag! PLZ! Kommer ni sända någon mer gång efter onsdagen samma vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 NEEEJ! Snälla, ta det på torsdag istället! :'( Jag sitter på ett tåg påväg till Sikorka fram till 01:07 på onsdag natt.. Och jag vill verkligen vara med och lyssna! Plz! Jag gör vadsomhelst..! Jag kan klappa din katt, köpa tuggummi eller t.o.m. raka dig på ryggen helt gratis om ni bara väntar med det till på tordag! PLZ! Kommer ni sända någon mer gång efter onsdagen samma vecka? Couldn't agree more! Onsdag passar icke för mig, då jag är upptagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 NEEEJ! Snälla, ta det på torsdag istället! :'( Jag sitter på ett tåg påväg till Sikorka fram till 01:07 på onsdag natt.. Och jag vill verkligen vara med och lyssna! Plz! Jag gör vadsomhelst..! Jag kan klappa din katt, köpa tuggummi eller t.o.m. raka dig på ryggen helt gratis om ni bara väntar med det till på tordag! PLZ! Kommer ni sända någon mer gång efter onsdagen samma vecka? Åh, jag tycker verkligen att onsdagen är ett perfekt datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Onsdag är det som gäller Vi spelar in sändningen PLUS att vi kommer att sända mycket mera nu (t.om nästa vecka!) Men rakningen på ryggen var det som lockade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Online nu; live 19:00! << :: = Lyssna = :: >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Ja, vacker fanfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Får man ju inte missa *Lyssna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 REPRIS UPPE! http://unixcore.dyndns.org/~seniil/Timmeh/...%2016%20maj.wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Sänder ut repriser nu, kommer förmodligen sända ut "önsketimma" senare mot kvällen. Vi planerar också en ny livesändning. :: Lyssna :: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Jaa! Jag hade tråkigt, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts