Siana Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Så var man vinnare igen Mog1, du fick ju världens enklaste fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Mjo, tror att det blir mer knappar som utlovas till nästa sändning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Hmm, måste lyssna på din radio någon gång. Har aldrig gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Hmm, måste lyssna på din radio någon gång. Har aldrig gjort det. Gör det Som det ser ut nu så kommer vi sätta upp en 24/7 server som sänder ut repriser. Om ni vet någon som är villig att stå för den kontakta gärna mig. EDIT: Nu har jag postat priserna, kommer som bäst imorgon till vinnarna. Redigerad 12 mars, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 FICK POST IDAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Mathias, du är som baggen i fårhagen, som gäddan i vassen. När jag tänker på dig darrar finnarna i ansiktet. ...naaawie ...era skojare Måste börja med att säga att alla som valt RR-knappar har gjort en stor miss Sörenknappen ÄGER! Redigerad 13 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Haha vad kul fort går det att skicka dem också. Ska ladda upp bilderna på hemsidan snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Sändning ikväll 19:00 (Final program med extra mycket priser) rönnbyradio @ quakenet Ta denna chansen att lyssna ni som aldrig har gjort det, man vet inte när vi kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Sändning ikväll 19:00 (Final program med extra mycket priser) rönnbyradio @ quakenet Ta denna chansen att lyssna ni som aldrig har gjort det, man vet inte när vi kommer tillbaka. Jag som laddat upp för filmkväll Ändrade planer I'll be there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Jävlar, jag som skulle plugga idag. Jaja, det här vill jag ju inte missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Sändning ikväll 19:00 (Final program med extra mycket priser) rönnbyradio @ quakenet Ta denna chansen att lyssna ni som aldrig har gjort det, man vet inte när vi kommer tillbaka. Detta kanske blir roligt, ska nog i alla fall kika in lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Online nu, officiellt 19:00 >> lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Hans Böge Gudrun Alatalo & Laszlo Heitler Gay Bengtsson Eva Braun Alwaheb Mohammed Abd Agneta Snygg Nazi Daniel-Yelda Fisk Ingrid Margareta Ersdotter Fuk Sang Chiu Brit Thomte Alla jag tipsade om. DET ÄR MATS! Fyfan vilket bra program. ARGH! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Missade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Missade. What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Reprisen kommer upp i veckan säkert om ni vill lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Alla de som inte var så duktiga på svenska språket som Sikorkas lilla lista var väldigt roliga. Tack för många skratt och så vidare, ser fram mot säsong 3, något bestämt alls om den mer än att den kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Alla de som inte var så duktiga på svenska språket som Sikorkas lilla lista var väldigt roliga. Tack för många skratt och så vidare, ser fram mot säsong 3, något bestämt alls om den mer än att den kommer? Tror vi kör igång igen om 2-3 månader men kanske någon testsändning imellan. Det kommer fortfarande vara "vol.2" men säsong 3 som du skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Tror vi kör igång igen om 2-3 månader men kanske någon testsändning imellan. Det kommer fortfarande vara "vol.2" men säsong 3 som du skrev Ah låter bra Får jag fråga varför varför ni inte har en egen sida för just radion? Skulle jag uppskatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Hm bra fråga, har ju haft det förut. Men det är nog för att jag är lat. Men vi kanske kommer fixa något någongång. Men för tillfället så planerar vi att skaffa våran 24/7 radio som spelar repriser. Med lite tur så kommer den snart. Föresten, har du satt upp några klistermärken än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts