Kebab Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Hmm... Med tanke på era skumma intressen så undrar man ju vad det e för något, något man ska ha på sig? Haha, jag tänkte samma sak. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Yeah! klistermärkena är så snygga. Har en drös till här, kanske borde börja skicka med sånna också till vinnarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Yeah! klistermärkena är så snygga. Har en drös till här, kanske borde börja skicka med sånna också till vinnarna. Jag vill också ha en knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag vill också ha en knapp Då får du gå in på IRC under sändning, så kanske du vinner en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Yes you heard the man, men gärna annars också : rönnbyradio @ quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Sändning nu på Söndag! 19:00 - 20:30! (Prog 4) Tävlingar, sketcher, ringningar, ringningar till lyssnare, musik mm! rönnbyradio @ quakenat (har sagt det förr, in och idla!) www.ronnby.tk ronnbyradio@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Sändning nu på Söndag! 19:00 - 20:30! (Prog 4) Tävlingar, sketcher, ringningar, ringningar till lyssnare, musik mm! rönnbyradio @ quakenat (har sagt det förr, in och idla!) www.ronnby.tk ronnbyradio@gmail.com Om inte tränaren, vilket jag tror, har skrivit fel så kommer jag hem runt 19:00. Så du inte blir orolig när jag inte är där Får jag förresten fråga, hur många RR-knappar har ni kvar? tycker de flesta valt de och ni hade väl bara 10 av varje sort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Vinner jag ikväll så ska jag utan tvekan välja en Sören-knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Om inte tränaren, vilket jag tror, har skrivit fel så kommer jag hem runt 19:00. Så du inte blir orolig när jag inte är där Får jag förresten fråga, hur många RR-knappar har ni kvar? tycker de flesta valt de och ni hade väl bara 10 av varje sort? Vi har 5 RR knappar kvar och 6 Sören knappar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Program 4 av Rönnbyradio vol.2 online nu! >> Lyssna << (Officiellt 19:00) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Toalettborste? (har inte IRC :'( ) Och min låt nu btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) JAG VANN! OMFG! DET HÄR EN STOR DAG FÖR MIG! JAG DARRAR NU! JAG DARRAR! "EN SÅN SOM MAN STÄDAR TOALETTER MED" TACK TACK TACK KNAPP <3 Redigerad 11 mars, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Så var man vinnare igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Så var man vinnare igen Var det du som skulle ha händerna över täcket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Var det du som skulle ha händerna över täcket? I egen hög person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 I egen hög person. Du kunde inte vara mer positiv när du väl vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Du kunde inte vara mer positiv när du väl vann? Haha! Jag börjar bli så van nu Eller så vare för att jag e trött tränat ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Du lät lite trött haha men du vann iallfall. Kommer pris om några dagar. ellaB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 JAG VANN! OMFG! DET HÄR EN STOR DAG FÖR MIG! JAG DARRAR NU! JAG DARRAR! "EN SÅN SOM MAN STÄDAR TOALETTER MED" TACK TACK TACK KNAPP <3 Glöm inte att tacka mig lite granna som så kallat "refferadde" dig till RönnbyRadio och dess IRC-kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts