Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Smarta Kebab räddar dagen. Så alla fina GTASajtare. Nu får ni skicka hatbrev till mai! Ska bli kul att se hur många brev jag får. Vad det än handlar om. Nu vet jag vilken brevlåda jag ska slänga hundskit i i sommar Redigerad 20 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Nu vet jag vilken brevlåda jag ska slänga hundskit i i sommar Haha. Mysigt för dig, du får ta i skit. Sen får jag roligt också när jag får anmäla till polisen. Fast "helt onödiga brev" mottages godhjärtat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Och Qouad får den 1.000:e posten genom att säga; Nu vet jag vilken brevlåda jag ska slänga hundskit i i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Och Qouad får den 1.000:e posten genom att säga; Nja, 1000:e reply'en dock Jag vet att jag borde ta det försiktigt med mina 4 varningar men jag kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ingen sändning imorgon (24 Feb). Eller kanske en "Testsändning" där det bara blir torrkörning med testning av utrustning och ringer lite och så... kanske. Men vi sänder officiellt nästa söndag (4 Mars). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ingen sändning imorgon (24 Feb). Eller kanske en "Testsändning" där det bara blir torrkörning med testning av utrustning och ringer lite och så... kanske. Men vi sänder officiellt nästa söndag (4 Mars). :'( Jag somn såg fram mot en "önskalåten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Testar utrustning ett tag nu, ingen riktig sändning. >> Lyssna << Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Ganska tyst nu men jag lyssnar väl ett tag så får vi se vad som händer Edit: Underbar tant ^^, Tror nog du blev lite småkär i henne Redigerad 25 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Ja lätt ja blev Men skämt och sido, hon var trevlig, kan inte alla vara så trevliga så bli världen mycket bättre t.ex. ohlala video. Aja vanlig sändning på söndag 19:00! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Då ska jag lyssna! Missade denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Då ska jag lyssna! Missade denna. Du missade bara när Tommy och Erdinen pratade om godis/mat och när Tommy ringde upp och hade en väldigt intressant diskussion om försvunna pengar på posten och dialekter med en gammal tant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Sänder ikväll 19:00! rönnbyradio @ quakenet - JOINA IN NU! ronnbyradio@gmail.com - mailen http://83.227.9.121:9000/listen.pls - - - - - - - - - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Online nu med lite ringningar, 19:00 officiellt! >> LYSSNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Tack alla som lyssnade igår, om inte annat sänder vi på söndag igen. Nu har vi lagt ut 2 repriser (prog 1,2) på hemisdan för er som vill tanka, 3 programet kommer också upp. >> www.ronnby.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Vart får man tag på de där busringningarna med kärringen som anropar himmelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Vart får man tag på de där busringningarna med kärringen som anropar himmelen? Den och videobutiken med tele2-koden vill jag ha Btw, ni kan inte skicka med lite autografer med knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) @ Siana Här hittar du den ringningen @ Qouad Här är den ringningen (Kommer på skivan också). Och visst ska du få autografer! EDIT: Qouad: Du kommer få lite annat grejs i ditt brev också, hoppas att du använder det offentligt på din lokala ort. Brevet är lagt på posten nu Redigerad 6 mars, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Qouad: Du kommer få lite annat grejs i ditt brev också, hoppas att du använder det offentligt på din lokala ort. Brevet är lagt på posten nu Mwahaha Jahopp, nu ska jag alltså få gå och tänka på det här hur länge som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Mwahaha Jahopp, nu ska jag alltså få gå och tänka på det här hur länge som helst? Ha inte för stora förhoppningar, men kanske lite kul ta gärna lite kort på det när du har fått det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Ha inte för stora förhoppningar, men kanske lite kul ta gärna lite kort på det när du har fått det Hmm... Med tanke på era skumma intressen så undrar man ju vad det e för något, något man ska ha på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts