Lajnux Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 När sänder ni ikväll? Jag lyckas alltid missa er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 20:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Sänder nu! http://83.227.9.121:9000/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Riktigt kul. Första gången jag lyssnade på en hel sändning. Nu ska jag till dom andra datorerna i huset och klicka på länkar. Och veckan efter lovet blir det att klicka på länkar på alla 32 datorerna i klassrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Riktigt kul. Första gången jag lyssnade på en hel sändning. Nu ska jag till dom andra datorerna i huset och klicka på länkar. Och veckan efter lovet blir det att klicka på länkar på alla 32 datorerna i klassrummet. Oh lätt gör det tack alla som lyssnade btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Kolla vad som trillade ner idag! Hur sjutton har ni fått tag på Sveriges Riksdag-kuvert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag är modig. Men jag skäms. "Jag lyssnar på Rönnby Radio varje dag - Fyfan va bra" "Vartfan är mina 200 kronor nurå?" '- '- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Oh fint! kul att de som vinner lägger upp bilder Kuverten är ifrån min mammas gamla jobb, haha har legat där i flera år och blev bra som transportmedel, blev ni lite nervösa när ni såga att ni hade fått brev ifrån riksdagen? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Oh fint! kul att de som vinner lägger upp bilder Kuverten är ifrån min mammas gamla jobb, haha har legat där i flera år och blev bra som transportmedel, blev ni lite nervösa när ni såga att ni hade fått brev ifrån riksdagen? haha Jag hade lite tur. Tog in posten som vanligt men la den bara på byrån. Sen kollade jag forumet och såg Kebabs inlägg och tänkte att mitt kanske också hade kommit då men då visste jag ju redan att det stod riksdagen på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag hade lite tur. Tog in posten som vanligt men la den bara på byrån. Sen kollade jag forumet och såg Kebabs inlägg och tänkte att mitt kanske också hade kommit då men då visste jag ju redan att det stod riksdagen på det. Och jag såg ditt inlägg! Trodde aldrig jag skulle få det så fort. Och eftersom jag såg först två stycken fått sina, och sedan stog det "VickeX" på min också så är det ju inte så farligt. Plus att brevet hade konturerna av en knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag är modig. Men jag skäms. "Jag lyssnar på Rönnby Radio varje dag - Fyfan va bra" Dude! Ligger det rå lax på ditt skrivbord? Oh fint! kul att de som vinner lägger upp bilder Kuverten är ifrån min mammas gamla jobb, haha har legat där i flera år och blev bra som transportmedel, blev ni lite nervösa när ni såga att ni hade fått brev ifrån riksdagen? haha Haha, mamma blev lite fundersam iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Dude! Ligger det rå lax på ditt skrivbord? Ser ut som ett bullpapper eller liknande Edit: jag har ju också vunnit en gång Nu vill jag allt ha mig en såndär knapp dock Redigerad 20 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Bullpapper it is! Och sen en Coca-Cola-Kork! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Jag är modig. Men jag skäms. "Jag lyssnar på Rönnby Radio varje dag - Fyfan va bra" http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/kt8zijprii.png "Vartfan är mina 200 kronor nurå?" '- '- Asså vart fan har du musen? Redigerad 20 februari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Asså vart fan har du musen? Jag har ingen mus, jag är en man. Jag har en orm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Stackars VickeX, ingen tänker på tavlan han har på väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Stackars VickeX, ingen tänker på tavlan han har på väggen jaha det var det bilden handla om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Stackars VickeX, ingen tänker på tavlan han har på väggen Tog faktiskt ett tag innan jag såg den eftersom den inte syns när man trycker upp bilden. jaha det var det bilden handla om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Smarta Kebab räddar dagen. Så alla fina GTASajtare. Nu får ni skicka hatbrev till mai! Ska bli kul att se hur många brev jag får. Vad det än handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts