HOWHOW Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 R2D2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 R2D2. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag skickade en låt som de skulle spela, men det funkar tydligen inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag skickade en låt som de skulle spela, men det funkar tydligen inte så bra... De spelade väl nån låt av CKY på din önskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 De spelade väl nån låt av CKY på din önskan? Ja, förut ja! Det var bra...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Fan vad kärlekskrank jag är ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag skickade in min önskelåt för 30 minuter sedan! :'( Den é ju exklusiv för fan. Spelad en gång i radio på julafton 1977. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hahahaha.. Jakob och Tweak är ju samma Aja, Tija fick dubbelt med pussar Fast hon gillade bara Harald Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Haha, jag gillar dessa två killars dialekt. Den är vacker. Tack till Robo som älskar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tackar Robo som avgudade mina bruna fina ögon. Sen kan jag ju avslöja att det var jag som skickade in Ronan Keeting - When you say nothing at all, dedikerad till HOWHOW och Jacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tackar Robo som avgudade mina bruna fina ögon. Sen kan jag ju avslöja att det var jag som skickade in Ronan Keeting - When you say nothing at all, dedikerad till HOWHOW och Jacker. OMG, that's so gay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Sikorka. Fulla ankor. Redigerad 19 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Sikorka. Hahaa, det fungerade. Redigerad 19 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 OMG, that's so gay... Haha, jag vet. Bra låt du skickade in föresten, CKY ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Yay! Fick en hälsning av göllige R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Yay. En tallrik Ekströmms kräm till IsGodis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Yay. En tallrik Ekströmms kräm till IsGodis. Hahahaha det var riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Haha läskigt när de spelar en låt man har önskat Hoppas ni inte tyckte den var alltför dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Min låt och hälsning då? http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tweak, skickade du den? Den var skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts