StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Me like, me like. VickeX bör blivigt diskad dock, men sånt är livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Tyckte dagens sändning var riktigt bra! Förmodligen bäst hittills. Synd bara att mitt internet försvann med jämna mellanrum. Jaha.. jag missade precis allting. Jag satte på det och fick höra slutmelodin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Me like, me like. VickeX bör blivigt diskad dock, men sånt är livet. Jasså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nej fan det var ju detta jag skulle lyssna på idag. :'( :'( När sänder ni nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nej fan det var ju detta jag skulle lyssna på idag. :'( :'( När sänder ni nästa gång? Om två veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kommer nog länkas en repris av sändningen på IRC kanalen. rönnbyradio @ quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Me like, me like. VickeX bör blivigt diskad dock, men sånt är livet. Av vilken anledning? Tror du är lite utan en dålig förlorare. Spammade gjorde jag då absolut inte. *Tackar och bockar igen och väntar på mitt pris* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det var bra idag! Gillade sketcher och busringningar, man saknar inte låtar egentligen. Extra bra att jag vann en knapp på mina "enorma" musikkunskaper (2/5), men det var bara pricken över i:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Yeah kanske lägger upp lite roliga klipp ifrån sändningen sen, får se. Knapparna är på väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Yeah kanske lägger upp lite roliga klipp ifrån sändningen sen, får se. Knapparna är på väg. Jag vill ha busrigningen(/arna) till tanten i videobutiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Yeah kanske lägger upp lite roliga klipp ifrån sändningen sen, får se. Knapparna är på väg. Var "arrtva" den enda som hade 2/5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag vill ha busrigningen(/arna) till tanten i videobutiken De läggs upp idag på IRC och på hemsidan (om jag har tid) Var "arrtva" den enda som hade 2/5? Nje tror inte det men vi lottade lite och så, försöker göra så rättvist som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Nje tror inte det men vi lottade lite och så, försöker göra så rättvist som möjligt Tänkte väl det, för både jag och Stell hade också 2/5. Dx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Tänkte väl det, för både jag och Stell hade också 2/5. Dx Jag kunde en låttitel och kunde sjunga lite på en. Weehow! Tycker jag var kul! I said i bet that you look good on the dancefloor... *Tumdidum* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Editoz: Duh dubblepost sorry for that. Vet inte hur det gick till. Redigerad 12 februari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Priserna läggs i brevlådan imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Priserna läggs i brevlådan imorgon! Då kan jag räkna med att få det (priset) innan månadens slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Sänder ikväll 20:00!! http://83.227.9.121:9000/listen.pls rönnbyradio @ quakenet ronnbyradio@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 ze Knapp ist ze mine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jippie! Idag vill jag ha en knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts