Siana Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Lyssnar för fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Lyssnar men Mirc strular. nu så Redigerad 28 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Lyssnar för första gången. Edit: Stänger av nu. =( Redigerad 28 december, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Jag vill bara nämna att... era skämt ... är inte roliga . Skippa snacket och upp med musiken! Redigerad 28 december, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ringer ni fortfarande till den där gamla tanten? Kan inte lyssna på det, tycker så jävla synd om henne isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Ringer ni fortfarande till den där gamla tanten? Kan inte lyssna på det, tycker så jävla synd om henne isf. Jag tror ärligt bara hon blev glad av att samtala lite. Hon ville ju knappt lägga på i slutet. ... Om hon inte velat prata skulle hon ju ha lagt på eller åtminstone försökt avsluta samtalet för länge sen. Hursomhelst kan du lyssna igen nu, de har slutat prata. Redigerad 28 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Får jag fråga vem är det som pratar? haha så jävla roligt o lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag tror ärligt bara hon blev glad av att samtala lite. Hon ville ju knappt lägga på i slutet. ... Om hon inte velat prata skulle hon ju ha lagt på eller åtminstone försökt avsluta samtalet för länge sen. Hursomhelst kan du lyssna igen nu, de har slutat prata. Mjo gamla människor är ju oftast rätt ensamma och blir glada när folk ringer.. men tycker ändå synd om henne, som inte fattar för en sekund att det kanske är någonting som inte står rätt till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Haha! "Jag har ju bara rinnande fotoschen i kranen!" (stavning) hahaha edit: hahaha, attack bävrar xD Redigerad 28 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Nu sänder vi ut repriser för alla som vill lyssna, mer som en kul grej för folk som har tråkigt på lovet. >> Lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Nu sänder vi ut repriser för alla som vill lyssna, mer som en kul grej för folk som har tråkigt på lovet. >> Lyssna Schyst musik Edit: Dedär va underbart Ska försöka vara inne på IRC nästa sändning Redigerad 2 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Yeah, nu är server nere. Kanske sätter upp den någon till gång i veckan. Annars härs vi i nästa sändning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Nattradion/önsketimme! Lyssna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Har skola idag, kunde inte sitta uppe så sent igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Tror att jag kickar igång nattradion idag med, kanske vid 11 - 12 sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Online Ge-lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Fick mitt pris idag. En tuff fisk- bild och en tom påse Beef Jerky som Rönnby Radio crew har ätit ur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Fick mitt pris idag. En tuff fisk- bild och en tom påse Beef Jerky som Rönnby Radio crew har ätit ur! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/mkeem1mwgl.jpg Haha gött, se till o spara påsen, kanske blir samlarvärde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts