R2D2 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Sändning nu, lyssna lyssna. http://213.114.56.157:9000/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Lite väl lång introlåt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Har jag missuppfattat eller? Men cigg kommer också att höjas "Styckeskatten på cigaretter höjs från 20 öre till 28 öre vilket troligtvis betyder att priset på ett paket cigaretter stiger från 45 kronor till cirka 63 kronor." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag har ingen lust att ge er 75k sisådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Har jag missuppfattat eller? Men cigg kommer också att höjas "Styckeskatten på cigaretter höjs från 20 öre till 28 öre vilket troligtvis betyder att priset på ett paket cigaretter stiger från 45 kronor till cirka 63 kronor." Oh vad bra. Slipper man äcklig rök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Oh vad bra. Slipper man äcklig rök. Javisst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Är detta live? eller inspelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Fan vad segt det är i kanalen och bara 8 lyssnare. Lyssna nu föfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ja dagens sändning var ju..seg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 :'( Fy oss Förlåt oss, vi lovar att göra bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag tycker ni har lyckats ganska bra med radion . Brukar lyssna ibland när jag har tråkigt. Då får man kul. Enda saken jag stör mig lite på att den kan lagga ibland. Men annars e allt jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hjälp mig att seeda nu. Ny torrent i mp3-format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Hjälp mig att seeda nu. Ny torrent i mp3-format. 4,7%! (På en halvtimma) Redigerad 19 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 4,7%! (På en halvtimma) Har inte varit hemma. Seedar lite nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Har seedat i några timmar nu, men det verkar inte som att någon vill tanka. Passa på nu, om ni vill ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Haha helt sjukt att folk tankar "vår skiva" det kan ju vara det sämsta som har "producerats" någonsin Aja tack iallfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Det ser ut som att vi kommer att sända ikväll 20:00. Jag och Otto i studion, gör upp efter förra sändningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ah, kan nog inte lyssna ikväll. Det blir plugg för hela slanten. Och jag antar att jag inte kan plugga så ordentligt om jag lyssnar på er samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ah, kan nog inte lyssna ikväll. Det blir plugg för hela slanten. Och jag antar att jag inte kan plugga så ordentligt om jag lyssnar på er samtidigt. Hehe ok, men jag klandrar dig inte plugg är viktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Kör ni ikväll? Min käre mor fyller år, så vi firar henne, men jag kanske kan slita mig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts