eliizar Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Du verkar inte seeda ju. Tror den kommer igång efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Tror den kommer igång efter ett tag. Nepp, inga seeders. Och för att citera random TPB-användare: Seeeda då ffs! Jag seedar den här i ett år, bara jag får ner den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Slängde upp den på rapidshare också HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Slängde upp den på rapidshare också HÄR Oh najs, Har lagt upp tpb länken på ronnbyradio.tk nyss också EDIT: tack Qouad Redigerad 16 oktober, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Fick min skiva idag och lyssnar för fullt Någon som vill ha? Jag ska se om jag kan lägga upp den på tpb eller om det är för avancerat för mig . Jahopp...säg till hur det funkar med den Trevligt. Du får gärna lägga upp som mp3 dock och i bra kvalitet. Skicka PM med din MSN-adress så hjälper jag dig. WMA gillar vi inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Oh najs, Har lagt upp tpb länken på ronnbyradio.tk nyss också EDIT: tack Qouad Maimstreams träd? Jag måste säga att jag fastnade för Rönnby Radio - Linn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Maimstreams träd? Jag måste säga att jag fastnade för Rönnby Radio - Linn Jo den är bra Musprutt är min favorit dock http://www.gtastunting.com/forums/style_emoticons/default/clap3.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Qouad gjorde nåt fel med seedningen. MP3-version är på gång Lägger upp den på ThePirateBay också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Maimstreams träd? Jag måste säga att jag fastnade för Rönnby Radio - Linn Haha! Ja visst är vi musikgenier Sänder väll ikväll med Jonathan, och kanske Otto, Det kanske blir lite live ifrån skivan han har ju gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Har missat varenda gång för att internet strulat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Har missat varenda gång för att internet strulat Kanske får en ny chans ikväll då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Då får en ny chans ikväll då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vet ni varför min behövde buffra så dant sist, den stannade upp med jämna mellanrum för att buffrra, det var mäktigt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Hoppas att ni spelar in för jag kan inte lyssna ikväll (träning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Hoppas att ni spelar in för jag kan inte lyssna ikväll (träning). Jag kommer att spela in som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag kommer att spela in som vanligt. Oh najs, du borde få pris Vet ni varför min behövde buffra så dant sist, den stannade upp med jämna mellanrum för att buffrra, det var mäktigt irriterande. Kan vara för att du hamnar långt bak i kön, testa starta radion ganska snabbt när vi har börjat sända om det går. Otto kommer inte vara med ikväll men han kommer att lyssna, istället kommer Jonathan vara här och vi kommer kanske köra lite live i studion mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Oh najs, du borde få pris Kan vara för att du hamnar långt bak i kön, testa starta radion ganska snabbt när vi har börjat sända om det går. Otto kommer inte vara med ikväll men han kommer att lyssna, istället kommer Jonathan vara här och vi kommer kanske köra lite live i studion mm Ska bli spännande att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ska bli spännande att höra Hehe Alla som ska lyssna kan ju gå in på irc nu, där får ni mer info om när vi kör och så, men säger även till i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Sänder nu! RR sänder nu! http://213.114.56.157:9000/listen.pls sprid gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) It´s on!! Jag som ville vara först Redigerad 17 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts