R2D2 Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Vi får väl se hur det blir med det (och om jag kan...aldrig provat) Jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Förlåt... men vafan händer just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Förlåt... men vafan händer just nu? De slutade sända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Så nu får ni lyssna på p1 klassiskt, säg vad ni tyckte om sändningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Otroligt roligt att lyssna på er måste jag säga ser fram emot nästa sändning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Yeah tack, najs med nya lyssnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag lyssnade medan jag spelade. Härlig sändning! Mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag lyssnade medan jag spelade. Härlig sändning! Mer! Yeah, visste inte att du lyssnade ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Riktigt go sändning... synd att jag inte förstod mig på mirc bara. Konstigt att alltid jag ska komma med i slutet. Kebab luktar kiss. Redigerad 9 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Satt och spelade poker igår när meddelandet kom från eran MSNadress. Kanske var nått tecken eller så, därför lyssnade jag. Och man får väl säga tack, vann lite pengar på en turnering som spelades under sändningen... Underhållande som vanligt förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Satt och spelade poker igår när meddelandet kom från eran MSNadress. Kanske var nått tecken eller så, därför lyssnade jag. Och man får väl säga tack, vann lite pengar på en turnering som spelades under sändningen... Underhållande som vanligt förresten. Oh najs! Hur mycket vann du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Har köpt en ny mick nu och Qouads skiva har lämnats i posten. För övrigt så planeras en ny sändning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Blir det sändning ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Blir det sändning ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Blir det sändning ikväll? Nej tyvärr men det blir sändning på Tisdag klockan 20:00 - 22:00 Detta är pga. att Otto inte är hemma och Jonathan också ska vara med så att det blir en treparts sändning Mer info kommer i tråden och på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Nej tyvärr men det blir sändning på Tisdag klockan 20:00 - 22:00 Detta är pga. att Otto inte är hemma och Jonathan också ska vara med så att det blir en treparts sändning Mer info kommer i tråden och på sidan. Är det inte Otto som säger "grilla" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hm ä det är Hoffman om jag inte minns fel, Åh vilka minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Fick min skiva idag och lyssnar för fullt Någon som vill ha? Jag ska se om jag kan lägga upp den på tpb eller om det är för avancerat för mig . Jahopp...säg till hur det funkar med den Redigerad 16 oktober, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Den funkar fin fint, tankade nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Fick min skiva idag och lyssnar för fullt Någon som vill ha? Jag ska se om jag kan lägga upp den på tpb eller om det är för avancerat för mig . Jahopp...säg till hur det funkar med den Du verkar inte seeda ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts