rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Haha wtf! det komemr jag inte ihåg Det är väll otto som har varit i farten Ni stönade i micken och så skrev jag på msn: lägg av med porrljuden! Så sa någon av er "nu har M-a-u-w-n-s-o-ns mamma hört något" eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Aha ok haha Vi sitter i detta nu och skriver på sketcher till kommande sändningar, det kommer bli grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vad behöver jag för spelare för att kunna lyssna på erat radioprogram ? Tänkte att jag skulle lyssna på er en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vad behöver jag för spelare för att kunna lyssna på erat radioprogram ? Tänkte att jag skulle lyssna på er en gång. Winamp och klicka på länken i första posten när dom sänder. --- Kommer man kunna kontakta er via msn? Ni sa ni skulle logga ut förra gången men det gjorde ni inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Hm jo ett tag kommer vi vara inne, kanske inte nödvändigtvis logga ut bara att folk är inne på våran irc och inte störa oss för mycket på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Ser tyvärr ut som att vi kommer bli lite försenade, postar här när vi går online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Ok, skynda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jepp! Dra in i kanalen sålänge vettja! #Rönnbyradio @ Quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 NU KÖR VI http://213.114.56.157:9000/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 NU KÖR VI http://213.114.56.157:9000/listen.pls THUMBS UP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Första gången jag lyssnar på erat program, svik mig inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Ja, det hörs bra, eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Bra, nu äre det sagostund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Fan, mitt buffrar 24/7 så jag missar fan halva sändningen :/ Men grattis Quoad i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tjoho...skoj. Jag är den lyckliga vinnaren av skivan Bra sändning som vanligt fortsätt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Haha jävligt roande o lyssna på ert snackande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Haha jävligt roande o lyssna på ert snackande Haha tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Haha tack Hur kan man önska låtar? och hur får man kontakt med er, ni sade ju något om att man inte ska kontakta er via hotmailen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tjoho...skoj. Jag är den lyckliga vinnaren av skivan Piratebay sen, hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Piratebay sen, hoppas jag? Vi får väl se hur det blir med det (och om jag kan...aldrig provat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts