eliizar Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Repris sändning kanske kommer i veckan för de som missade. Annars skickar jag den till er via msn eller irc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Blir det någonting ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nä tyvärr, men likt förbaskat blir det nästa söndag. Kolla hemsidan för mer info, återkommer här när jag har mer info också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Nä tyvärr, men likt förbaskat blir det nästa söndag. Kolla hemsidan för mer info, återkommer här när jag har mer info också. Whaat? Gratis-reklam? För jag antar att ni inte får pengar från Clas Ohlson, TM och Musikbörsen? Redigerad 1 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Haha nej, hade bara de där för att jag tycker att sidan var så kal utan lite bilder och även för att jag hade ganska mycket tid till över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Eftersom jag missade programmet undrar jag en sa, näåmdes blå kongo sekten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Eftersom jag missade programmet undrar jag en sa, näåmdes blå kongo sekten? Har för mig det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Eftersom jag missade programmet undrar jag en sa, näåmdes blå kongo sekten? Jupp det gjorde det, "Sekten blå Kongo" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Det var jag som skickade in ljudklippen och jag skulle gjärna vilja få hela showen, kan du skicka den till mig eller ladda upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Är det någon som vet hur man startar TV-show? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 @ Vinnie adda min msn @ Jojje, kolla denna sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Skicka den i till mig då. Om du vill kan jag spela in lite mer klipp från Sekten Blå Kongo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Sänder på Söndag med Otto! 20:00 - 22:00 www.ronnbyradio.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Sändningen kan bli försenad någon halvtimma, men klockan 20:00 är nu sagt så vi sattsar och hoppas på det, lyssna då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Gah! Måste ni sända när det är FC Z. Spelar väl in det då. Man får inte missa en sändning med er... har värvat en lyssnare också. Min polare... han ville att ni skulle sända oftare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Gah! Måste ni sända när det är FC Z. Spelar väl in det då. Man får inte missa en sändning med er... har värvat en lyssnare också. Min polare... han ville att ni skulle sända oftare! Haha, jo men det spelas in så du kan väll få det sen. Oh tack Jo sända lite oftare skulle vara kul men då skulle vi inte ha lika mycket planerat som vi har nu men men någongång ska vi väll köra någon extragång sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag tycker det är bra ni sänder typ som ni gör. Det är bara min kompis som är lite trög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Haha ok, jo men en gång varannan vecka är lagom för oss. Vi hinner spela in saker och planera in ämnen och uppgradera utrustning och så då. Som t.ex. nu så har vi över 10 minuter inseplade sketcher mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Haha ok, jo men en gång varannan vecka är lagom för oss. Vi hinner spela in saker och planera in ämnen och uppgradera utrustning och så då. Som t.ex. nu så har vi över 10 minuter inseplade sketcher mm. Låter skitgrymt! Ni måste bara säga grilla nån gång igen! Inga mer porrljud bara. Eller snacka skit om min mamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Haha wtf! det komemr jag inte ihåg Det är väll otto som har varit i farten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts