rabarben Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Haha, Men tummen upp ändå! Haha... satt och tänkte på när ni skrek "chokladmuffins" ut genom ert fönster. Riktigt roligt. Finns det någon sån här repris på den sändningen som man kan lyssna på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Haha ja den har jag faktiskt som repris, kontakta mig på msn om du vill ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Haha ja den har jag faktiskt som repris, kontakta mig på msn om du vill ha den Det vill jag med ha, när jag tänker efter.. Vart hittar jag din msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Min msn skickar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Nu har vi fixat en egen irckanal!, var snäll emot våran bot "Tant Uno" http://home.no/rollspelsgruppen/Ny%20mapp%20(sad2)/mirc.jpg #Rönnbyradio @ Quakenet Kommer ni inte in via länken skriv /j #Rönnbyradio i Quakenet. Kom ihåg att vi sänder Söndag 20:00 - 22:00. Redigerad 21 september, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Ser väll ut som att vi sänder ikväll för alla som har tråkigt. Jonathan bangade och Sebbe med (tror jag) så det blir bara jag och otto, får väll göra vårt bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Ser väll ut som att vi sänder ikväll för alla som har tråkigt. Jonathan bangade och Sebbe med (tror jag) så det blir bara jag och otto, får väll göra vårt bästa. Skickar man låtarna via msn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Lyssna nu lyssna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Sänder de? Omg! ... Kan inte connecta. Redigerad 24 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Sänder de? Omg! ... Kan inte connecta. Är njovbi på mIRC. Hjälp mig hur kommer man in? Löste det Redigerad 24 september, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Wtf... muffinsätanade 14-åringar? Daimstrutar? WTF! Fan va dumma ni va mot mig den här sändningen. Redigerad 24 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Haha sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Trevlig sändning! Nästa gång hoppas jag det handlar om Idol-Anna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Haha, kul sändning ändå att Otto mobbade mig som fan Det var Kebabs fel att dom mobbade dig, rabarben (där fick du för att du sa åt dom att hälsa kalle från jakob) haha Redigerad 24 september, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Missade för att jag hade fel på internet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Haha, kul sändning ändå att Otto mobbade mig som fan Det var Kebabs fel att dom mobbade dig, rabarben (där fick du för att du sa åt dom att hälsa kalle från jakob) haha Wtf... täll me! Kalle från Jakob? Bra sändning! Förlåt om min kompis gjorde bort sig... det var han som Sebastian. Och jag som var Mauwnson. Och jag blev inte arg på riktigt när ni sa gräv bort skåne. Redigerad 24 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 För mig fungerade det inte. Det stod bara 'Connecting' hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Oh stackare, kan skicka den sen. Najs att ni tyckte om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Oh stackare, kan skicka den sen. Najs att ni tyckte om den Ni spelade inte mina låtar! Vad exakt skrev min tröga kompis? Alltså... "Sebastian". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kommer inte ihåg ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts