R2D2 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Skulle kunna spela in och koda till MP3. Vill gärna inte vara själv om det första gångerna om det går fel men annars är det lungt. Ni borde kunna spela in själva dock, borde inte slöa ner så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ok. skulle vara jättebra om du kunde Ja vi kan och har gjort det under tidigare sändningar, har tyckt att datorn slöar ner sig lite så det skulle vara jättebra om någon lyssnare spelar in. Men det kanske finns någon annan som kan spela in också kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag kan hjälpa till med diskussionsämnen. Och egna verk har jag ju redan skickat in, tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Bra , skitbra Jag ska ta fram något bra system för er närmare sändningen. Ska även leta upp ditt repotage, tror jag har det någonstans, abbars får du skicka det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Bra , skitbra Jag ska ta fram något bra system för er närmare sändningen. Ska även leta upp ditt repotage, tror jag har det någonstans, abbars får du skicka det igen Jag har förlorat det. Men annars kan jag göra ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ok fan va bra, jag tror och nämlingen att jag har klantat till det när jag skulle rensa upp alla radio mapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 [x] Diskussionsämnen - Siana [x] Inspelning - R2D2 Men gärna någon till som kan spela in [/] Egna inspelningar inslag, egen reklam etc. - Siana Det kan vi inte får nog av, vi behöver mera! [ ] Möjligtvis relay server Fyll på listan folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Kanske kan vara relay server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ok [x] Diskussionsämnen - Siana [x] Inspelning - R2D2 Men gärna någon till som kan spela in [/] Egna inspelningar inslag, egen reklam etc. - Siana Det kan vi inte får nog av, vi behöver mera! [/] Möjligtvis relay server Kanske Tossie Snart ska jag bestämma ett datum för ny sändning, blir om ungefär 2 veckor tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Avstörningsfiltret var skit, hehe aja men vi kommer iallafall köra en sändning inom 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Premiärsändning! Söndagen den 17 September 20:00 - 22:00 I studion: Tommy, Sebbe, Otto (ny) Kanske fler. Kommer att sitta och snacka en massa, välplanerad sändning med en massa nya inslag. Kom ihåg att skicka in grejer! : ronnbyradio@hotmail.com och att vi behöver er hjälp. Ni kan nu också chatta med andra lyssnare igenom vår chatt (som ifs, suger =P). http://img151.imageshack.us/img151/595/speakeril6.jpg Lyssna på reklamen för sändningen För mer info www.ronnbyradio.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Valvaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Valvaka? Hehe jo typ, men inte bara men vi kommer raportera lite ifrån den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Hehe jo typ, men inte bara men vi kommer raportera lite ifrån den. Ajdå. Då kan jag inte lyssna. Kan lämna inspelningen på och lyssna sen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Gör så, hoppas att vi får lite lyssnare iallfall även p.ga. Röstningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vi har bestämt oss för att skjuta på sändningen p.ga. Valet. Det blir istället Söndagen den 24 September klockan 20:00 - 22:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vi har bestämt oss för att skjuta på sändningen p.ga. Valet. Det blir istället Söndagen den 24 September klockan 20:00 - 22:00 Bra det, det skulle nog inte vara så många lyssnare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Nej menar det Tryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Nejmen... Jag som skulle lyssna för första gången idag, tänkte jag ju Rymdkraft, förresten.. Tumme Upp! ..fast när jag tänker efter så var det ju du som tipsade mig om dem Redigerad 17 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Haha, Men tummen upp ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts