eliizar Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Sänder idag klockan 19:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Då ska jag lyssna! Angående servern, skitsmart. Fast det är ju inte lika kul som live eftersom man inte kan önska något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Vad spelas det för låtar i Radion? ungefär vilken genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Vad spelas det för låtar i Radion? ungefär vilken genre? Allt. Förutom sjuka, vulgära eller extremt dåliga låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Då ska jag lyssna! Angående servern, skitsmart. Fast det är ju inte lika kul som live eftersom man inte kan önska något. Ja det kan jag förstå att man tycker, och nu har jag bara 2 sändningar uppe och ett "musik maraton" så det blir nog lite tråkigt efter ett tag, ska nog ladda upp mer efter dagens sändning (om allt går som det ska). EDIT: Tack Siana Redigerad 23 juli, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 http://192.168.1.100:2500/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 http://192.168.1.100:2500/listen.pls Funkar inte. Det där är ju nätverks- ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Kan ni inte köra lite death metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Funkar inte. Det där är ju nätverks- ip. Kom på felet nu, När ja hade problem så öpnnade jag portae med just nätverks ip, men kom på att jag hade gjort fel så jag bytte på 24/7 datorn och trodde att jag hade gjort det på denna också, men näääee. Så när jag skulle sända idag fick jag hjärnsläpp, Men jag hoppas på att det blir en felfri sändning snart igen. Tack för ditt musikprogram föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Kom på felet nu, När ja hade problem så öpnnade jag portae med just nätverks ip, men kom på att jag hade gjort fel så jag bytte på 24/7 datorn och trodde att jag hade gjort det på denna också, men näääee. Så när jag skulle sända idag fick jag hjärnsläpp, Men jag hoppas på att det blir en felfri sändning snart igen. Tack för ditt musikprogram föresten Inga problem. Då håller vi tummarna att det fungerar nästa gång då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Kan ni inte sända snart igen? BTW : eliizar såg dig på TV igår. Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Kan ni inte sända snart igen? BTW : eliizar såg dig på TV igår. Nice! Vad gjorde han där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Han hade nåt program med nåra kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Snackade med eliizar rätt nyligen. Han har haft problem med nätverk men det är på gång och det kommer program inom några veckor, då med ny utrustning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Jupp, kan bekräfta det. Jag ska få hjälp av en polare som är lite halvkunnig inom området. - Den 25 Augusti får jag min lön och då ska jag införskaffa ett puffskydd, mickstativ och en synth. Hoffman Drog in i lumpen förra veckan så jag kommer att sända med någon annan tror jag. Förmodligen Sebbe eller Jonathan, eller båda! PS: Jag kommer göra vissa ändringar av programet och nog inte vara inne på msn under sändningen, tror at det blir lättare att skicka mail till oss istället och inte störa oss med massa msn shiat hela tiden. Redigerad 15 augusti, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Kan nån snel hest kolla om min radio funkar? Länk!11!1!!1 ZOMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Kan nån snel hest kolla om min radio funkar? Länk!11!1!!1 ZOMG! Det går att typ ansluta men jag hör inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hmm. :/ Mina andra polare hade samma problem. *mutter* *börjar tinka med pluginen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Kan nån snel hest kolla om min radio funkar? Länk!11!1!!1 ZOMG! Jag ser låtnamnet men hör ingenting. Vad ska du inrikta dig på? Ska du bara vara en Rönnby-kopia, ska du ha något unikt eller bara spela musik 24/7 (som ingen kommer att lyssna på eftersom stationer som bara spelar musik är skittrist)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Vet inte än, jag kollade bara om det funkade.. Redigerad 15 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts