rabarben Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Är jag helt fel ute om jag säger att du är fruktansvärt osäker på dig själv? Vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Riktigt trevliga sändningar ni har tycker jag...ja i alla fall den jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Extrasändning nu! Tryck här för att lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Betalar ni till STIM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Det var kul när ni skulle säga mitt msn namn i radion! Mauwnson... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Betalar ni till STIM? Nej varför skulle vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ser ut som att vi sänder imorgon klockan 19:00 men inget lovat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Fan va noice Ska lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Räkna med mig på lyssnarlistan. Ni är för jävla bra måste jag säga alltså! Ni är så spontana på något sätt. Det gör er jävligt bra. Redigerad 10 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Tack Vi har gjort ett litet forum för dem som har lust. http://forums.cjb.net/ronnby.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Så det blir sändning idag? Skulle uppskatta om du skriver å påminner när ni börjar sända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Om ni sänder idag så räkna med mig. Ska man skicka låtar över msn eller med mejl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Sänder kvart i 9, p.ga. förseningar! Sorry men sändning blir det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Väntar på att Jonathan ska komma hem så att han och jag kan göra en riktig specialsändning, men jag säger inget än. Kan skriva när vi kör den sen när jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Och jag lyckas med en Trippelpost! Vill bara säga att vi kommer att komma tillbaka snart, kanske t.om emot helgen efter ett problem vi har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jag som inte är hemma i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jag som inte är hemma i helgen Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Såja nu har jag fixat en 24/7 server som pumpar ut repriser av våra sändningar hela dagarna. Här kommer ni kunna lyssna på alla våra sändningar i repris. Just nu har vi 2 1/2 material uppe, Lägger upp mer imorn. Här är länken 24/7 server Jag hoppas att detta kommer att funka som det ska, men jag garanterar inte nått. Det blir säkert helt ok efter ett tag. EDIT: Igång nu igen Redigerad 20 juli, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Så nu ska allt funka som det ska igen, har lagt till en bra lista med pauser och jinglar och sånt, in och lyssna! http://213.114.56.157:2500/listen.pls Detta är servern vi sänder ifrån: :: Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts