Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 10/10 lina är väll inte fy skam eller? Har hört att BB (jag) kunder ska få 100/100 så småningom, men det är bara vad jag har hört. Hmm, lite fel quote där va? Spankie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Är det bra att citera sig själv och svara på det eller? skiter i det, jag gör såhär. 10/10 lina är väll inte fy skam eller? Har hört att BB (jag) kunder ska få 100/100 så småningom, men det är bara vad jag har hört. smile.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 En låt du MÅSTE spela: Ride With Me av Nelly... Känns bara FÖR härlig nu då sommaren har börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Är det bra att citera sig själv och svara på det eller? skiter i det, jag gör såhär. 10/10 lina är väll inte fy skam eller? Har hört att BB (jag) kunder ska få 100/100 så småningom, men det är bara vad jag har hört. smile.gif 100/10 får man, inte 100/100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 En låt du MÅSTE spela: Ride With Me av Nelly... Känns bara FÖR härlig nu då sommaren har börjat. Ja det vi göra, det är bara att skicka tills nästa sändning. 100/10, aha ok då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ska sprida vidare länken om ni nu uppgraderar utrustningen. Radio har aldrig vart bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ska sprida vidare länken om ni nu uppgraderar utrustningen. Radio har aldrig vart bättre Yeah! skulle vara najs. Jag och Hoffman har planerat att kika förbi clas ohlson imorgon och kika på grejerna, förmodligen så köper vi upp grejerna imorgon också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 En låt du MÅSTE spela: Ride With Me av Nelly... Känns bara FÖR härlig nu då sommaren har börjat. Fel!!!!! Ride Wit Me av T.I. från albumet The King ska ni spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Nu jävlar har vi införskaffat oss grejer! En ny mixer blev det: http://www.clasohlson.se/images/products/S/lo/B/381313_X_2004-07-02_110157.jpg även en ny mick http://www.clasohlson.se/images/products/S/lo/B/322696_X_2004-06-30_121359.jpg Köpte även anslutningskabel (in till datorn) till mixern och en adapter som vi ska använda till telefonmodulen (in i mixern) som vi förmodligen kommer att köpa imorgon. Allt gick runt 400:- ett helt ok pris enlig mig. EDIT: ska även kolla upp ett puffstydd någongång. Redigerad 17 maj, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 10/10 lina är väll inte fy skam eller? Har hört att BB (jag) kunder ska få 100/100 så småningom, men det är bara vad jag har hört. Närå, jag har iallafall fått 100 och jag hade 10 innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Vill bara säga att vi kommer köpa en telefonmodul (Inspelningsmodul) imorgon. För er som inte vet vad det är så kan jag säga att det är en lite mojäng som man kopplar ifrån våran mixer (via en adapter) till telefonen, detta gör så att vi kan snacka vanligt igenom micken via mixerport 1 och om vi får lust så kan vi ringa nått samtal som hörs helt och hållet igenom radion via port 2 i mixern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Sändning idag klockan 19:00 med ny utrustning! Med lite tur får vi igån telefonen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Sändning idag klockan 19:00 med ny utrustning! Med lite tur får vi igån telefonen också. Bra! Hur ska man göra för att få med sin låt i radion? Måste det vara sånna låtar som folk har gått med på att spela eller kan man skicka vilken som helst? Låter kul det här med telefonmodul... hade ni inte kunnat ha någon form av tävling då? Eller busringninar? Redigerad 21 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Fan vad bra det var alltså! Plus att ni spelade min låt! Det var så kul i slutet: *NAMN* ska gå och kolla på män som kramas. Btw... till intresseklubben: Min låt var den där Jessica Simpson låten. Vet att den är sådär... men har inga låtar på datorn nu efter vi formaterat om datorn. Nästa gång det är sändning så kommer jag skicka in BOb Marley eller lite SOldiers of jag army. Och ni måste ju säga vad ni har för mässänn som man ska skicka grejorna till... eller iallafall skriva det på hemsidan. Redigerad 21 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Yeah tack för kritiken här är våran msn; ronnbyradio@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag är ledsen för att jag missade sändningen. Hoppas ni har en ny snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jag missade den också Igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Förmodligen kommer vi ha en nu i veckan pga. kristihimmelsfärd och klämdagen detta gör att vi kommer ha mer tid till radion, Vi hoppas på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jag är ledsen för att jag missade sändningen. Hoppas ni har en ny snart. Men fy på dig! Nu missade du när dom sa att du var en av dom trogrnaste lyssnarna. Nu blev ju dina 3 klick i telefonen helt onödig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Fan vad bra det var alltså! Plus att ni spelade min låt! Det var så kul i slutet: *NAMN* ska gå och kolla på män som kramas. Btw... till intresseklubben: Min låt var den där Jessica Simpson låten. Vet att den är sådär... men har inga låtar på datorn nu efter vi formaterat om datorn. Nästa gång det är sändning så kommer jag skicka in BOb Marley eller lite SOldiers of jag army. Och ni måste ju säga vad ni har för mässänn som man ska skicka grejorna till... eller iallafall skriva det på hemsidan. Är jag helt fel ute om jag säger att du är fruktansvärt osäker på dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts