Jump to content

Min webbradio

eliizar
 Share

Recommended Posts

Ska sprida vidare länken om ni nu uppgraderar utrustningen.

Radio har aldrig vart bättre (w00t)

Yeah! skulle vara najs.

Jag och Hoffman har planerat att kika förbi clas ohlson imorgon

och kika på grejerna, förmodligen så köper vi upp grejerna imorgon

också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nu jävlar har vi införskaffat oss grejer!

En ny mixer blev det:

även en ny mick

Köpte även anslutningskabel (in till datorn) till mixern och en adapter som vi ska

använda till telefonmodulen (in i mixern) som vi förmodligen kommer

att köpa imorgon.

Allt gick runt 400:- ett helt ok pris enlig mig.

EDIT:

ska även kolla upp ett puffstydd någongång.

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara säga att vi kommer köpa en telefonmodul (Inspelningsmodul) imorgon.

För er som inte vet vad det är så kan jag säga att det är en lite mojäng som man

kopplar ifrån våran mixer (via en adapter) till telefonen, detta gör så att vi kan snacka

vanligt igenom micken via mixerport 1 och om vi får lust så kan vi ringa nått samtal

som hörs helt och hållet igenom radion via port 2 i mixern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sändning idag klockan 19:00 med ny utrustning!

Med lite tur får vi igån telefonen också.

Bra! Hur ska man göra för att få med sin låt i radion? Måste det vara sånna låtar som folk har gått med på att spela eller kan man skicka vilken som helst?

Låter kul det här med telefonmodul... hade ni inte kunnat ha någon form av tävling då? Eller busringninar? :D

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad bra det var alltså! Plus att ni spelade min låt! Det var så kul i slutet: *NAMN* ska gå och kolla på män som kramas. ^_^

Btw... till intresseklubben: Min låt var den där Jessica Simpson låten. Vet att den är sådär... men har inga låtar på datorn nu efter vi formaterat om datorn. Nästa gång det är sändning så kommer jag skicka in BOb Marley eller lite SOldiers of jag army.

Och ni måste ju säga vad ni har för mässänn som man ska skicka grejorna till... eller iallafall skriva det på hemsidan.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad bra det var alltså! Plus att ni spelade min låt! Det var så kul i slutet: *NAMN* ska gå och kolla på män som kramas. :lol:

Btw... till intresseklubben: Min låt var den där Jessica Simpson låten. Vet att den är sådär... men har inga låtar på datorn nu efter vi formaterat om datorn. Nästa gång det är sändning så kommer jag skicka in BOb Marley eller lite SOldiers of jag army.

Och ni måste ju säga vad ni har för mässänn som man ska skicka grejorna till... eller iallafall skriva det på hemsidan.

Är jag helt fel ute om jag säger att du är fruktansvärt osäker på dig själv? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor