eliizar Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Bra sändning, och att avluta med Sultans Of Swing, Underbart Ja för fan den är GRYM! BTW, du verkar ha bra musiksmak, var det inte du som gillade pink floyd också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Ja för fan den är GRYM! BTW, du verkar ha bra musiksmak, var det inte du som gillade pink floyd också? Jopp det var jag. Vilka band/artister gillar du mer då? Just nu är jag helsåld på Red Hot Chilipeppers. Redigerad 9 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag kör på Dire Sraits just nu, men rolling stones och pink floyd av de "äldre" banden. Annars en J***a massa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag kör på Dire Sraits just nu, men rolling stones och pink floyd av de "äldre" banden. Annars en J***a massa Oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Var väldigt roande å lyssna idag. Jag ska få en brevbomb ^^ (The sickness of faith). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Bra sändning! Spelade lite på slutet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nästa sändning! Söndag 19:00 - 22:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 20 Minuter kvar till sändning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lyssnar från början idag, "för en gångs skull". "buurp"-hehe lycka till med sändningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Teehee... tyckte det var skoj det dör med "Hockeyförlusten!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Äntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har nog aldrig börjat lyssna i tid, började för fem minuter sen.. Min låt nu btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Yeah, köper nog in bättre grejer tills nästa sändning. Ny mick skulle inte sitta fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag var i Liseberg, så jag missade tyvärr sändningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Aha, men Liseberg är fan najs! Men jag tillägnade Kashmir - Rocket brothers åt dig iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Såja sitter och kollar upp saker vi kanske ska köpa in detta är vad vi planerar att köpa. Clas Ohlson FTW! http://www.clasohlson.se/images/products/S/lo/B/381638_X_2005-07-04_094308.jpg Mikrofon (dynamisk) för sång, musik m.m. Försedd med brytare. Levereras med 5 m kabel, mikrofonhållare och 6,3 mm telefonpropp. Storlek 190x49 mm. http://www.clasohlson.se/images/products/S/lo/B/381313_X_2004-07-02_110157.jpg Karaoke-mixer med inbyggd förstärkare (2x10 W.) och ekokammare. Anslutningar för 2 st. mikrofoner, line-in (2xRCA), line-out (2xRCA) samt högtalare. Nivåkontroller för mikrofon, eko, och volym. Drivs med 230 V. Storlek 173x47x210 mm. Bra att ha om man vill ha fler mikrofoner, kanske t.om fixa en telefonmodul så kan man sända telefonsamtal med BRA kvalitet istället för att ta samtal över msn. (modul, kanske) http://www.clasohlson.se/images/products/S/lo/B/322610_B_2004-06-30_121218.jpg Inspelningsmodul med modularanslutning. 3,5 mm monopropp. - Lite sladdar måste även köpas in, men detta kommer att köpas in under en längre tid, mikrofonen (er) och Karaoke-mixer kommer att prioriteras först. Vi hoppas att detta kommer att fixa bättre kvalitet till våra sändningar då det känns lite tattigt med det vi har nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Inga dåliga saker! Ni ger allt för radion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ja det är klart, intresset har vi för både radion och teknik! Jag tycker bara det är kul och sen blir det mer kvalitet på sändningarna, grejerna är inte heller så fasligt dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 När ska ni skaffa bra internet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ja det är klart, intresset har vi för både radion och teknik! Jag tycker bara det är kul och sen blir det mer kvalitet på sändningarna, grejerna är inte heller så fasligt dyra. 10/10 lina är väll inte fy skam eller? Har hört att BB (jag) kunder ska få 100/100 så småningom, men det är bara vad jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts