VickeX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag vill börja sända radio. Någon som, well. Något bra program man kan använda och något bra ställe att lägga ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag vill börja sända radio. Någon som, well. Något bra program man kan använda och något bra ställe att lägga ut? Bra program är väl sam2 broadcaster eller winamp... Sen måste du ju ha shoutcaster också... Snacka med din bror, han kan väl sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vi har haft väldigt mycket på sistonde så det har inte blivit mycket på Rönnby Radio fronten. Men vi kommer självklart tillbaka snart så att ni vet För er som vill kan gå in fårat forum FORUMET som förövrig finns på våran sida (www.ronnby.tk). GO och glad Cloetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vill bara säga att vi inte har dött, nya sändningar kommer snart. Vi har lite problem som vi räknar med att fixa tills nästa vecka då vi t.om. kanske sänder! Håll ut. Mvh. RR (Jonathan, Wictor, Tommy, Sebbe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Bara jag som inte får det däringa forumet att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Bara jag som inte får det däringa forumet att fungera? Funkar inte för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Problemet fixat! (tack otto) vi sänder snart igen! håll utkik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Sänder idag! 19:00! http://213.114.56.157:8000/listen.pls (radiolänken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Sänder idag! 19:00! http://213.114.56.157:8000/listen.pls (radiolänken) Påminn mig på msn, kommer att glömma annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Sänder idag! 19:00! http://213.114.56.157:8000/listen.pls (radiolänken) Funkar ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 JAG SKA TA MIN BOLL OCH GÅ TILL FOTBOLLSPLAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 JAG SKA TA MIN BOLL OCH GÅ TILL FOTBOLLSPLAN! Den låten var jävligt fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag som gissade på spritpenna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Yay, gissade rätt, brevbomb? *gömmer sig* (Mathias är jag det) btw...denna låt var riktigt jävla dålig faktiskt :S Redigerad 9 maj, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag gissade på paket med halstabletter. Men de nämnde mig inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Man får tacka för en lyckad sändning (det började lite knackigt, men ändå...). Skön musik var det lite då och då också. Hinner tyvärr nog inte lyssna på hela sändningen. Tack för lite underhållning under läxläsningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Yay, mitt otroligt roliga mats berg skämt kom med. Redigerad 9 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tack för all fin feedback! Siana ditt msn var lite tokigt, det stog att du var offline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Bra sändning, och att avluta med Sultans Of Swing, Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts