eliizar Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hoffman eller Jonathan? (om det blir ngt) Haha, det är coolt att folk vet vad mina polare heter Men det kan bli vilket som, tror nu att det blir Hoffman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Sänder ikväll du gubbar och gummor!, 19:00 med Hoffman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Amen vafan då xD...åker iväg 19:00 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Sänder ikväll du gubbar och gummor!, 19:00 med Hoffman. Bra! Måste sätta ringning på klockan, för jag kommer glömma annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Skulle precis skriva att det var helt tyst, men sen kom jag på att hörlurarna var i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Lyssnar nu. Mysig musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Lyssnar.Hoppas min låt kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vem sa 'Snapphanar' i tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vem sa 'Snapphanar' i tävlingen? Moi Visst var det skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Moi Visst var det skitbra Använde du Google flitigt? http://www.google.se/search?hl=sv&q=roliga...3%B6kning&meta= Tryck på SVT- resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vem skicka in låten som blev stoppad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Använde du Google flitigt? http://www.google.se/search?hl=sv&q=roliga...3%B6kning&meta= Tryck på SVT- resultatet. Ojdå. Nejdå, jag var först. Vem skicka in låten som blev stoppad? Vem skickade in "låten" som kom efter? Redigerad 28 mars, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är det fel på mitt nya headset eller laggar det supermycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är det fel på mitt nya headset eller laggar det supermycket? Laggar en del för mig också. Även efter jag stängde uTorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är det fel på mitt nya headset eller laggar det supermycket? För mig laggar det inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 När det laggar så ska man starta om winamp, och stänga ner saker som tar upp mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Dubbel; Vad tyckes om idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Dubbel; Vad tyckes om idag då? Jodå. Det var himla bra idag. Kul med irc-kanal, så kanske ni får lättare att läsa allas åsikter och så. På msn glömmer man oftast några rutor när det blir för många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Nu har vi skaffat ett eget forum som folk kan hänga på och snacka massa saker kring radion, och en halt del annat för den delen. http://forums.cjb.net/ronnby.html Vi komemr förmodligen också att sända imorgon med 3 personer i studion! Detta är iallafall det vi siktar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts