R2D2 Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vi har 10/10 , kanske lite mastig kvalitet, kan arbeta på att sänka den tills nästa. Härligt. Kvaliteten är helt okej nu, men du kan sänka den lite. Om ni sänder i stereo kan ni nog byta till mono, på webbradio spelar det ingen stor roll, då kan ni ju halvera bitraten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Jag har ingen aning, men vad säger du om : Edit: Hör ingen skillnad i kvaliteten iallafall. Redigerad 25 mars, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har ingen aning, men vad säger du om : Edit: Hör ingen skillnad i kvaliteten iallafall. Det ska nog vara okej. Men 96 är bra det också. 64 kan du ha om du har mono. Då kan ju ännu fler lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ok, ska testa kvaliteten lite...men tror nog inte det blir några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ok, ska testa kvaliteten lite...men tror nog inte det blir några problem. Härligt. Sänder ni ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Härligt. Sänder ni ikväll? Hm, vet inte faktiskt..skulle vara skoj men det är så att vi kanske kanske har annat att göra. Men med lite tur så gör vi det, men förvänta dig inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Något ikväll? ...om inte när är nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Något ikväll? ...om inte när är nästa? Mycket möjligt att det blir ikväll, ska ringa Jonathan snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 [HOPPAS]Ni måste[/HOPPAS] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Men vafan , ingen som svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Såja, nu har jag hittat en ersättare; Hoffman för er som kommer ihåg honom, han var med i den första sändningen. Aja vi drar igång klockan 8 och båda är på plats senast halv 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Wiee...*hoppas på nya tävlingar att vinna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) JAAAAA Hoffman var skön Men synd att jag ska kolla på nya wallander filmen. Ni sänder alltid när jag inte är tillgänglig. Redigerad 26 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Dom sänder nu. Skynda in, dom tar min låt först http://213.114.56.157:8000/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Fan vad bra det är. Hoffman som bara är sjuk kompletteras perfekt med din oskyldighet "TimTom". Rocka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Soo, vad tycks om idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Goodie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Mycket bra. Fastän jag missade slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Najs Hoppas det blir nått imorn då som vi utlovade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hoffman eller Jonathan? (om det blir ngt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts