gizmo91 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Bra sändning, men jag lyssnade samtidigt som jag körde CS så det hördes inte superbra. Men båda mina önskningar spelades, och kul att ni gillade Pink Floyd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Väldigt bra sändning och alla mina önskningar spelades tror jag. i alla fall turtles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ah, bra sändning. Hade på medan jag spelade Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ah, bra sändning. Hade på medan jag spelade Tibia. W0rd up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hehe coolt, lite roligt att man underhåller folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hellu grappar, ska bara fixa lite musik, köpa såklart, sedan åker min radio upp igen. Rock klassiker från 80talet. Jag gör en MSN för radion som ni kan requesta låtar och sånt till. Fint, eh? Har Abslute rock deluxe, 2 KISS album, Nightwish 2 album, och ett inflames. Och mer kommer det. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hellu grappar, ska bara fixa lite musik, köpa såklart, sedan åker min radio upp igen. Rock klassiker från 80talet. Jag gör en MSN för radion som ni kan requesta låtar och sånt till. Fint, eh? Har Abslute rock deluxe, 2 KISS album, Nightwish 2 album, och ett inflames. Och mer kommer det. Puss. NOOO inte nightwish MEn annar låter det bra men skaffa lite Guns n Roses, AC/DC, Billy Idol, Gary Moore och IRon Maiden så blir det perfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Rönnby radio sänder imorgon Tisdag klockan 19.00 till 22.00. Vi har även gjort en egen hemsida till rönnby radio som ni kan hitta här Eller så kan ni gå in på www.ronnby.tk och hitta en bättre version av sidan. Redigerad 20 mars, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Här kommer då en dubbelpost: Sänder 19:00 idag http://213.114.56.157:8000/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hellu grappar, ska bara fixa lite musik, köpa såklart, sedan åker min radio upp igen. Rock klassiker från 80talet. Jag gör en MSN för radion som ni kan requesta låtar och sånt till. Fint, eh? Har Abslute rock deluxe, 2 KISS album, Nightwish 2 album, och ett inflames. Och mer kommer det. Puss. Duktig ponke, Nightwish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tally- fuckin'- ho! Tunar in direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 ...och jag kommer mörda den som skickade in "Raymond och Maria", jag mår illa av den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hoppas min låt kommer snart! Och ni får ta och gilla den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hoppas min låt kommer snart! Och ni får ta och gilla den! Vad hette den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vad hette den? Make your own kind of music ... Spelades precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Make your own kind of music ... Spelades precis! Ok , hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Make your own kind of music ... Spelades precis! Skicka åt mig så slipper jag gå ut å söka. Kanonradio förresten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 SÅ JÄVLA ÄG LÅT! "Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 SÅ JÄVLA ÄG LÅT! "Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan." Exakt vad fan heter den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts