Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 JAG är största fan!!! Du är Ronnby.tk's största fan, jag är Ronnby Radio's största. End of story. Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Du är Ronnby.tk's största fan, jag är Ronnby Radio's största. End of story. Fniss. Korrekt @ Kalan, fråga ebeeto först om jag får ge dig den eller om han vill det...det är trotts allt hans produkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Good news everyone Torsdagen den 9 mars blir nästa sändning. När? klockan 18:00 Det blir jag och Sebastian bakom spakarna denna gången... och vi har inte mcyket planerat men men vi hoppas på att det blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Good news everyone Torsdagen den 9 mars blir nästa sändning. När? klockan 18:00 Det blir jag och Sebastian bakom spakarna denna gången... och vi har inte mcyket planerat men men vi hoppas på att det blir bra Trevligt, trevligt. Tyvärr är jag upptagen just då, men hinner väl tillbaka till 20:00 om ni fortfarande sänder då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Good news everyone Torsdagen den 9 mars blir nästa sändning. När? klockan 18:00 Det blir jag och Sebastian bakom spakarna denna gången... och vi har inte mcyket planerat men men vi hoppas på att det blir bra Fan, är på föreläsning om att äta rätt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Trevligt, trevligt. Tyvärr är jag upptagen just då, men hinner väl tillbaka till 20:00 om ni fortfarande sänder då. Ska du också på föreläsning om att äta rätt då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ska du också på föreläsning om att äta rätt då eller? Va?! Ska ALLA på den föreläsningen?! [Dagens I-landsproblem] Nej, men skämt åsido... Varför sänder ni dagar då det är bra program på tv? Varför inte på tisdagar när det är astråkigt i tvväg? [/Dagens I-landsproblem] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Va?! Ska ALLA på den föreläsningen?! [Dagens I-landsproblem] Nej, men skämt åsido... Varför sänder ni dagar då det är bra program på tv? Varför inte på tisdagar när det är astråkigt i tvväg? [/Dagens I-landsproblem] Därför vi kollar tydligen inte på det andra kollar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Därför vi kollar tydligen inte på det andra kollar på Nej, ni kollar väl VM i Svampplockning förjämnan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nej, ni kollar väl VM i Svampplockning förjämnan... Nej vi kollar inte på VM i svamp plockning, vi har VM i svamp plockning hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nej vi kollar inte på VM i svamp plockning, vi har VM i svamp plockning hela dagarna I snön?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 I snön?! Ja lätt, men vi har också VM i snöätning och...mest snö i magen vinner.. höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nu har ni inte sänt på länge, kommer ni att sända mer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nu har ni inte sänt på länge, kommer ni att sända mer ? Nej jag vet, sorry alla! Men det är så att ingenställer upp utom Jonathan och han är i Södertäjle under veckorna, men vi hoppas på att kunna sända i helgen. Jag börjar bli väldigt sugen på att sända och jag hoppas på att folk är sugna på att höra lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nej jag vet, sorry alla! Men det är så att ingenställer upp utom Jonathan och han är i Södertäjle under veckorna, men vi hoppas på att kunna sända i helgen. Jag börjar bli väldigt sugen på att sända och jag hoppas på att folk är sugna på att höra lite. Jag längtar as mycket till eran sänding! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag längtar as mycket till eran sänding! Ja jag med! Gaah får nästan lite nostalgi () när jag läster tidigare sidor i tråden...vi måste sända snart! helst i helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) SÄNDER IDAG KLOCKAN 7!! Redigerad 17 mars, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Wiie! Ska tuna in då! Det här får man totalt inte missa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Wiie! Ska tuna in då! Det här får man totalt inte missa! Fixa lite lyssnare också känns så spontant för att kunna sända till många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Ni sänder alltid när jag är borta Hinne rlyssna i en kvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts