Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Snart kommer Gnarkill, hoppas jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Bästa låten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Bästa låten... Lätt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Snart kommer Gnarkill, hoppas jag... Den är på nu, så jävla jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Den är på nu, så jävla jobbig. Nej, jag älskar den... Dico's röst är... mmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Isch! HIM... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Isch! HIM... :'( Ja, huvvaligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Jag tycker dom kan köra könsrockare Redigerad 24 februari, 2006 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tycker att de borde köra lite hip-hop eller rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tycker att de borde köra lite hip-hop eller rap. Requesta det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 MER BOB DYLAN ÅT ALLA Bwahahaha, right on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Requesta det då. Gör det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Näbbgäddor är söta, just det. Det var jag. Kom ihåg det. *cool pose* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Gammelgäddor är inte samma sak som vanliga gäddor? Då säger vi så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hm, dagen blev sådär. Några grodor ifrån bådas sida, men men..den var helt spontan så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Big Band Sounds - String of Pearls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hm, dagen blev sådär. Några grodor ifrån bådas sida, men men..den var helt spontan så.. Sjukt fin sändning de jag hörde.. ska absolut höra på er när ni sänder nästa gång.. men ni kunde ju ha spelat könsrockare den e så grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hm, dagen blev sådär. Några grodor ifrån bådas sida, men men..den var helt spontan så.. Själv tyckte jag att det var en av de bästa sändningarna ni gjort! Ni kanske inte hade mycket att prata om, men det ni pratade om, gjorde ni väl. Sedan självklart fint ackompanjerat av mina små ljudklipp som mer stjälpte än hjälpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Är förvånad över att folk tyckte att det var en av det bästa sändningarna. 1. Den var helt spontan och vi hade INGET planerat 2. Vi gjorde bort oss i form av att vi sa lite konstiga saker som vissa kanske tyckte lite illa om. 3. Höll på att pajja nån låt igenom att sätta på nån annan och röstsamtalen fick lite störningar. 4. I början höll vi på med våra bögskämt som vi brukar dra då vi inte har nått att säga = bra start? Men kul att vissa gillade det, nästa blir mycket bättre det vill jag faktiskt lova! Skicka gärna in lite roliga saker vi kan sända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det var en jävligt bra sändning... När ska ni sända nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts