Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vem önskade Eminem? Pussar tll honom/henne i alla fall!! Den låten är jättebra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Yeah, jag är känd. Vi ska bara komma på något bra att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Yeah, jag är känd. Vi ska bara komma på något bra att diskutera. Yaaay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vilka är det som pratar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Nu är det som förra gången. Inget svar får man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) BÄSTA LÅTEN "Trollkarlens Lurifix" Redigerad 24 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Vilka är det som pratar? Det var jag som pratade med Rönnby- studion. @R2D2: Jepp. När jag började lyssna, då de hade 8 lyssnare, fick man svar snabbt. Nu är de nästan döda, @ 21. Redigerad 24 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 "Du låter äldre" Läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 "Ja, jag är så stor och manlig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 "Ja, jag är så stor och manlig" Rawr. Det är jag ju. Gosh. Typ. Eh, jag ska nog vara tyst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Nu lyssnar jag. It's St. Jimmy - and don't you fucking wear it out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Rawr. Det är jag ju. Gosh. Typ. Eh, jag ska nog vara tyst nu. Vi älskar dig ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Haha, poor Tija! Tija: "Jag måste säga att Teletubbies är bra för att vara så nytt, jag kollade själv på det när jag var, typ nio år..." Ronnby Radio: "Fast det är väl för väldigt, väldigt små barn?" Tija: "... Ja...." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Haha, poor Tija! Tija: "Jag måste säga att Teletubbies är bra för att vara så nytt, jag kollade själv på det när jag var, typ nio år..." Ronnby Radio: "Fast det är väl för väldigt, väldigt små barn?" Tija: "... Ja...." Tubbisarna ääääger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Haha, poor Tija! Tija: "Jag måste säga att Teletubbies är bra för att vara så nytt, jag kollade själv på det när jag var, typ nio år..." Ronnby Radio: "Fast det är väl för väldigt, väldigt små barn?" Tija: "... Ja...." Små personer var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) "Om vi ska ta Töörtelsh till exempel. Det ä int' bra, de ä besht!" Edit: Åh nej, Chop Suey. Redigerad 24 februari, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 "Om vi ska ta Töörtelsh till exempel. Det ä int' bra, de ä besht!" Klaga inte... min mick är cp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Klaga inte... min mick är cp... Jag klagar inte, det var charmigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag klagar inte, det var charmigt. Tur för dig det... Göööööteboshka regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ett barn som hoppar ut genom ett fönster för att han/hon tror att han/hon är en påhittad figur vad är det för några som bor i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts