eliizar Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Lägger ner för tillfället, känns som att jag inte har något värt att sända, skicka gärna in lite ideer om ni har lust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Japp, det går att ha kvar WMP-ikonen fast du har winamp. Men då får man ändra lite skit. Vore tacksam ifall du ville förklara hur man går till väga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kan du iten byta från Winamp till typ Windos media player eller något annan spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nu får ni lyssna på lita tv-hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vore tacksam ifall du ville förklara hur man går till väga. När du har intstallerat Winamp högerklicka på en mp3-fil -> Öppna Med -> Välj program..., Välj Windows Media Player, kryssa i "Använd alltid detta program, tryck OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det är helt tyst för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ska sända lite snart igen, 3 perioden snart i hockeyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Sänder lite nu Redigerad 18 februari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Den låten som är nu ger mig huvudvärk! Gwen Stacy Shit! Fan vad det gör ont alltså! Redigerad 18 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Den låten som är nu ger mig huvudvärk! Gwen Stacy Nej den äger , eliizar ska du inte prata lite?? Det skulle va skoj med lite busringningar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jo kan kolla om jag kan hitta nå eurocop eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kör talkshow istället, de är roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jo kan kolla om jag kan hitta nå eurocop eller liknande. Bra! Jo, det skulle varta väldigt roligt om du saxade det med lite talkshow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ok säg ett ämne till talkshow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Låtsas att du pratar med celebriteter som Bin Laden, Saddam och Bush. Då kan vad som helst hända!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Bara initiativ, skönt att slippa knappa i musikmapparna hela tiden. "Håkan hellström fast mer musikaliskt", bra analys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Startade just radion när du sa "jag ska spränga hela skiten". Vem var det du imiterade?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Hehu. Han sprängde hela skiten. Och gutes musik spelas. De é ju gör gött. I've been fuckin' looking for freedom! Redigerad 18 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag imiterade en själmordsbombare, blev inte så mycket samtal av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 David Hasselhoff Whooo, min favorit!!! Han är så soet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts