gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) WOHO.. Tankar Billy Idol - Rebel Yell nu. Yeah thats the spot Haha sa du att jag hade fin röv ? Redigerad 22 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Lyssna nu, alla skallar där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Lyssna nu, alla skallar där ute. Vilken låt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vilken låt ? Det var Oasis - Morning glory eller vad den hette. Ozzy nu, sen Nightwish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Min låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det var Oasis - Morning glory eller vad den hette. Ozzy nu, sen Nightwish. Har du kört Rebel Yell än för isåfall missade jag den. Jag var tvungen att starta om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har du kört Rebel Yell än för isåfall missade jag den. Jag var tvungen att starta om datorn. Nej, vill du höra den efter Twisted Sisters..? T.S kommer om ungefär 10 sec ^^ Allstå NU! IN .. och SJUNG MED!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nej, vill du höra den efter Twisted Sisters..? T.S kommer om ungefär 10 sec ^^ Allstå NU! IN .. och SJUNG MED!! Yes me want to hear it "I wanna rock, rock rock rock ........" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Yeah, fick ett nytt headset. I affären: "Men den här är ju avsliten..." :"> Men det gick i alla fall. Hooray! Nu kan jag sända, men jag ska nog inte göra det i alla fall. Dels för att jag sitter på 0.5- pipa, och dels för att jag inte vill vara en fjant bland mängden som försöker efterapa Ronnby Radio. There can only be one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 OFFTOPIC: Siana, blocka upp mig på Messenger så att du kan hjälpa mig med det du é allra bäst på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Yeah, fick ett nytt headset. I affären: "Men den här är ju avsliten..." :"> Men det gick i alla fall. Hooray! Nu kan jag sända, men jag ska nog inte göra det i alla fall. Dels för att jag sitter på 0.5- pipa, och dels för att jag inte vill vara en fjant bland mängden som försöker efterapa Ronnby Radio. There can only be one. Yay! Säg till när du sänder så lyssnar jag! Du var rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Finns det något intresse av att höra i detta nu så kan jag sända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Det gör det. så sänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Det gör det. så sänd Eh, nu såg jag att pKz la upp sin rockradio. Oh well, känner du för det är det bara att springa in på RadioSiana Redigerad 23 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) -UPDATE- Länken var ju trasig. Press me Redigerad 23 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 -UPDATE- Länken var ju trasig. Press me Det är vid såna här tillfällen jag undrar varför det finns en editknapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Det är vid såna här tillfällen jag undrar varför det finns en editknapp... Måste ju informera er om det också, tråden hade sjunkt lite. Capishe? Dubbelpost är inte så farligt. Ska jag åka över till Borås och klappa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Måste ju informera er om det också, tråden hade sjunkt lite. Capishe? Dubbelpost är inte så farligt. Ska jag åka över till Borås och klappa dig? Rätt najs, spelar allt man vill, lite kass kvalité. Men hey, "tänk dig att du sitter i en bil". Keep up the good work yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har snackat med Jonte nu, kommer nog sända på Lördag eller Söndag. Mer info kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Sorry Redigerad 23 februari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts