gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag skulle KANSKE kunna göra det, beror på mitt kära internet. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Den Buffrar hela tiden var för? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Den Buffrar hela tiden var för? :'( Inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Starta om datorn och tryck igång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 För er som inte förstått är alltså Ronnby Radio igång. www.ronnbyradio.2u.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Asså hur skulle man göra om man ville skicka in låtar ? EDIT: Jag skulle kunna göra ett eller flera program. snacka med mig på msn för mer info (don-anton@hotmail.com) Redigerad 21 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Sähär låter det: Sikorka skicka kräm Obs, ljudet byter inte hastigheter egentligen. -- Sänder ni nu? Hur länge då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Min låt härnäst Spoiler: Billy Idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Min låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Den är rätt så schysst, kattälskaren. EDIT: Heh, hoppsan, nu blev klockan sju och.. äh, vi fortsätter. Ner med Rix FM! Redigerad 21 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 EDIT: Heh, hoppsan, nu blev klockan sju och.. äh, vi fortsätter. -- Nu börjar Tija's.. grejsimojs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Vem var det som hälsade att jag har bra musiksmak? Det kommer komma mer Nightwish om elizaar tillåter det... Redigerad 21 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vad tycker ni hitills om programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 GO TIJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ganska bra. Synd bara att det krashar när jag skickar. Skulle gärna vilja höra Hey Mama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Har Wish I Had An Angel spelats än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Mmm- hmm. Don't Think Twice, It's All Right. Wub, wub, dubbelwub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Grymmt bra program änsålänge, kul att min hälsning på eran hemsida lästes upp också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 "Det är som en... Näh, nu tar jag och bajsar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts