gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Wow, vad tuff du är då... Såna kommentarer sänker verkligen... Orka försöka vara tuff!!! Wörd till 100% EDIT: Min låt igen Billy Idol for president EDIT2: Är det bara för mig som musiken stannar upp hela tiden ? Redigerad 20 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Wörd till 100% EDIT: Min låt igen Billy Idol for president Kul att han sa idol på svenska med... "Billy Idol"... Jag skulle ju ha sagt aj-doll, om det varit jag. Tur att det inte är det, kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har öppnat portar och så, men det funkar ändå inte! Några idéer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Kul att han sa idol på svenska med... "Billy Idol"... Jag skulle ju ha sagt aj-doll, om det varit jag. Tur att det inte är det, kanske... Haha ja där garvade jag lite EDIT: Behöver man ha högtalarna på när man spelar musiken eller räcker det med att man spelar den på datorn utan högtalarna på ? Redigerad 20 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har öppnat portar och så, men det funkar ändå inte! Några idéer? Stäng av brandväggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Wow, vad tuff du är då... Såna kommentarer sänker verkligen... Orka försöka vara tuff!!! Nej alla gtasajten-medlemmar verkar tro att man försöker vara tuff bara man säger något som är emot vad topicen handlar om? Jag fattar verkligen inte det. Jag sa inte att det var något fel på att sända webradio jag sa bara att jag hållt på med sånt innan och det jag menade var att jag inte tycker sånt är kul längre. Den kommentaren du gav mig nu sänker verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Nej alla gtasajten-medlemmar verkar tro att man försöker vara tuff bara man säger något som är emot vad topicen handlar om? Jag fattar verkligen inte det. Jag sa inte att det var något fel på att sända webradio jag sa bara att jag hållt på med sånt innan och det jag menade var att jag inte tycker sånt är kul längre. Den kommentaren du gav mig nu sänker verkligen. "Usch, sånt gjorde man för två år sen", det är typ som "Fan vad gammalt och tråkigt...". Det är lite tråkigt att höra när man själv tycker att det är kul, och man just upptäckt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Yay-ee, Siana spelade min låt... med brus och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ingen annan som sänder? (detta va lite småkul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Min radiosiana har lagt av helt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Min radiosiana har lagt av helt nu Jag fick önska sista låten. *smilar malligt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) @eliizar Jo, kan ju va för att han slutat sända Min "sista låt" kunde han ej ta emot :'( Redigerad 20 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gaaah jag vill lyssna mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag tycker att Siana gjorde ett väldigt bra jobb! Även och ljudet var dåligt, men det är inte hans fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ska jag sända lite till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gör gärna det, men dra ner kvaliteten och prata mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Yay me lyssnar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Yay me lyssnar nu Går inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Yay me lyssnar nu På Siana's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 På Siana's? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts