HOWHOW Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Haha, bara för mig som ljudet är helt jävla knas på Sianas webbradio? Musiken menar jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Haha, bara för mig som ljudet är helt jävla knas på Sianas webbradio? Musiken menar jag då. Nepp för mig med EDIT: Yay min önskning Pink Floyd for president Redigerad 20 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 När jag hostar så dyker det här upp. <02/20/06@20:16:47> [yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 81.224.95.197:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out).) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Så, har fått micken att funka någorlunda. Ge mig låtar om ni inte gillar Dylan, dudes. http://www.radiosiana.webb.se för er som missade. Jag har lite kul låtar om du vill ha ...(MSN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har lite kul låtar om du vill ha ...(MSN) Den är flugfader@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Den är flugfader@hotmail.com Jag har addat honnom men mitt msn fuckar sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har addat honnom men mitt msn fuckar sig... Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Inte har jag många lyssnare, men kul är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) När jag hostar så dyker det här upp. <02/20/06@20:16:47> [yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 81.224.95.197:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out).) Gå in här och kolla ; http://85.224.217.231/radioworld/index.php...tion=felsokning Problem 3 <12/24/03@10:52:02> [yp_add]yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 81.225.49.158:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out)) <12/24/03@10:52:14> [source] source dropped connection. disconnecting. Förklaring: Säkerligen det vanligaste felmeddelandet. Detta får du om du inte har någon "ren" utväg att köra en server på, dvs om du har någonting som kan blockera den. Tre saker kan ställa till det för dig. Router, brandvägg och ISP. Jag ska berätta om hur du ska göra för alla nu: För att kunna sända med router så måste du öppna porten du sänder med i routern. Tänk på att om du sänder med port 8000 som är standard så måste du öppna 8001 också eftersom servern sänder med porten och porten + 1. Titta på Den här sidan om du vill veta hur man öppnar portar i din router. Det är inte så krångligt som man tror. Sen var det brandvägg också. Jag har faktiskt inte så stor erfarenhet av detta. Antingen ställer du in brandväggen så den tillåter att SHOUTcast får agera som server eller så stänger du helt enkelt bara av den. Din ISP kan vara lite krångligare att fixa. ISP är alltså din internetleverantör. Det kan vara så att du har en som inte tillåter dig att sätta upp egna servrar. Misstänker du att det är så så får du ringa och prata med dem om de kan fixa det åt dig. Redigerad 20 februari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Sianas funkade ej så bra, brusade och buffrade hela tiden är eliizars bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 What hände ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Har sänkt kvaliten, bruset ska vara borta. Datorn hängde sig, back on track nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Yay, min låt @ Sianas radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Den e lite rolig den låten Roligt är dock att de säger "desök oss på sr.se/p3" i den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Sjuka låtar ni skickar. Drog på en Dylan i brist på annat. Är kvaliten bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Sjuka låtar ni skickar. Drog på en Dylan i brist på annat. Är kvaliten bra? Just nu så hör jag inget men spela min Idol låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 WTF! The cartoons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 WTF! The cartoons? Ha ha! LoL... Fan vad jag älskade den låten när jag var liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Usch sånt här höll man på med för cirkus 2 år sedan. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Usch sånt här höll man på med för cirkus 2 år sedan. :'( Wow, vad tuff du är då... Såna kommentarer sänker verkligen... Orka försöka vara tuff!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts