Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Håller med Tija. Men detta gör jag endast idag, för att ni inte ska dö utan kul onlineradio. Eliizar is the one and only. Men nu kan ni lyssna på mig om ni vill! http://www.radiosiana.webb.se Men jag varnar er. Jag har 0.5 mbit/s, så det är monster- fördröjning. Redigerad 20 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Håller med Tina. Men detta gör jag endast idag, för att ni inte ska dö utan kul onlineradio. Eliizar is the one and only. Men nu kan ni lyssna på mig om ni vill! http://www.radiosiana.webb.se Men jag varnar er. Jag har 0.5 mbit/s, så det är monster- fördröjning. Börjar lyssna nu EDIt: Kan man önska låtar och så, isåfall hur ? EDIT2: Man hör när någon skriver till dig på msn Redigerad 20 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Jag vet, lite pill. Men nu stängde jag ner servern. Har tyvärr något tråkigt att säga. Snubblade över sladden till mitt headset, och mikrofonsladden gick sönder. Ingen mer radio. *L'Editation* Jag hittade en annan mikrofon, kan hända att den funkar. Testar sen. Redigerad 20 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag vet, lite pill. Men nu stängde jag ner servern. Har tyvärr något tråkigt att säga. Snubblade över sladden till mitt headset, och mikrofonsladden gick sönder. Ingen mer radio. Haha Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Sitter och lyssnar nu, lite fördröjning var det men annars helt ok. Nu hände nått :'( Siana O-(-_-Q) säger: FAN TimTom säger: haha vad? stängde du ner winamp? Siana O-(-_-Q) säger: FANFANFAN Siana O-(-_-Q) säger: Vet du vad som hände? Siana O-(-_-Q) säger: Skulle just gå ner, snubblar över headset- sladden, och sladden pajar TimTom säger: nej seriöst! fyfan va jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ingen annan som kan lägga upp radio ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ingen annan som kan lägga upp radio ? Läs min editation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Läs min editation. Yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 För dem som inte har sett det så har vi bytt msn till : ronnbyradio@hotmail.com Detta var mest för att 20 (!) pers la till mig i listan igårdagens sändning och det blir enklare för mig att hålla koll på er om ni lägger till mig via den nya adressen. alltså lägg till ronnbyradio@hotmail.com så blir allt prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 För dem som inte har sett det så har vi bytt msn till : ronnbyradio@hotmail.com Detta var mest för att 20 (!) pers la till mig i listan igårdagens sändning och det blir enklare för mig att hålla koll på er om ni lägger till mig via den nya adressen. alltså lägg till ronnbyradio@hotmail.com så blir allt prima. Tänkte tipsa dig om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hur gör man radio? Skulle vilja göra Jojje's Power Hour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hur gör man radio? Skulle vilja göra Jojje's Power Hour. Hehe www.radioworld.tk . made my day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Hur gör man radio? Skulle vilja göra Jojje's Power Hour. Oh - oh. Nu är radion igång, med världens dödaste mick. Men det verkar vara populärt så jag böjer mig om det är så. Ronnby Radio är bäst i alla fall. *L'Editation* Ska äta nu, låter musiken stå på. Kommer strax. Redigerad 20 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 "Jösses anama" "Det var ett jävla brus" "Vi sätter på en böglåt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ja, men nu, efter allt pill blev det fint. Bara att lyssna och skicka nu, dudes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kan någon vara snel och hosta en server åt mig please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ja, men nu, efter allt pill blev det fint. Bara att lyssna och skicka nu, dudes. Meh bara Dylan jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kan någon vara snel och hosta en server åt mig please? Behövs inte, du kan använda din egen dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Så, har fått micken att funka någorlunda. Ge mig låtar om ni inte gillar Dylan, dudes. http://www.radiosiana.webb.se för er som missade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ska försöka hosta nu. Om ni vill lyssna kan ni leta efter Jojje's Power Hour i "Gula Sidorna". Alltså, radiolistan i Libraryn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts