ranz00 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Gott folk. Jag lägger in .mp3 s i User Tracks Mappen i minda dokument, och sedan gör en tracks scan eller vad det heter i Audio inställningarna i GTA, men likt förbannat hittar den inte låtarna. Vad gör jag för fel // Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Du måste göra dom till genvägar och sen lägga in dom i user tracks i mina dokument/san andreas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Du måste göra dom till genvägar och sen lägga in dom i user tracks i mina dokument/san andreas.. Jag har inga genvägar och de funkar endån. Är jag... speciell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Det bör fungera... Konstigt nog gör det inte, testa med att göra genvägar som chucky.swe sade! Redigerad 18 februari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej! Nej, det är du inte . Jag själv har använt utan genvägar... Men jag måste scanna mappen hela tiden dock. Eller.. Varje gång jag startar SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ranz00 Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har provat med genvägar, playlists igen skillnad.. =/ http://img366.imageshack.us/img366/9616/untitled12mp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har provat med genvägar, playlists igen skillnad.. =/ http://img366.imageshack.us/img366/9616/untitled12mp.jpg KOnstigt.. Det bör ju funka.. Tar du scan user tracks varje gång? Men det står längst ner när du scannar om det blev rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts