Jump to content

Kapade en nyhets-helikopter

Share

Recommended Posts

Detta må va' gammalt men jag och en polare tyckte att det va' tillräckligt roligt för att lägga upp här. Jag stod uppe på en skyskrapa i Los Santos och hade militären bland annat efter mig. Och som ni vet får man en nyhets-helikopter (News chopper) efter sig om man har tre efterlysnings-stjärnor. Och när jag stod uppe på taket svävade helikoptern precis jämte kanten av huset så jag gick fram till den och hoppade in <_<

Vet inte vart man får tag på den helikoptern annars, inte polishelikoptern heller för den delen så lite roligt var det. Någon som gjort samma sak?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta må va' gammalt men jag och en polare tyckte att det va' tillräckligt roligt för att lägga upp här. Jag stod uppe på en skyskrapa i Los Santos och hade militären bland annat efter mig. Och som ni vet får man en nyhets-helikopter (News chopper) efter sig om man har tre efterlysnings-stjärnor. Och när jag stod uppe på taket svävade helikoptern precis jämte kanten av huset så jag gick fram till den och hoppade in <_<

Vet inte vart man får tag på den helikoptern annars, inte polishelikoptern heller för den delen så lite roligt var det. Någon som gjort samma sak?

Haha fan va coolt, måste jag testa, jag brukar ta jet pack o ställa mig på polis helicopter o skutin in i den^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta må va' gammalt men jag och en polare tyckte att det va' tillräckligt roligt för att lägga upp här. Jag stod uppe på en skyskrapa i Los Santos och hade militären bland annat efter mig. Och som ni vet får man en nyhets-helikopter (News chopper) efter sig om man har tre efterlysnings-stjärnor. Och när jag stod uppe på taket svävade helikoptern precis jämte kanten av huset så jag gick fram till den och hoppade in :D

James bond <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar'u helikopterplattan som står precis jämte vägen? Tillhörande polisstationen.

Nej.. Eller jag vet inte. Den står bara på taket av polisstationen i Los santos. Inte på någon helikopter platta. Den bara står där. Det går ju en motorväg precis ovanför den, man kan hoppa ner till polistaket och ta helikoptern <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bumpa denna tråd lite med en fråga.

Är det någon som vet var jag kan få tag på en attackhelikopter? :P

Menar du en militär-helikopter? En såkallad hunter. Den kan du få tag på i Area 69 eller vad det heter eller om du får GULD på allt i flygskolan. OM hu använder de andra alternativet så spawnas den alltid vid flygplatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor