Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Detta må va' gammalt men jag och en polare tyckte att det va' tillräckligt roligt för att lägga upp här. Jag stod uppe på en skyskrapa i Los Santos och hade militären bland annat efter mig. Och som ni vet får man en nyhets-helikopter (News chopper) efter sig om man har tre efterlysnings-stjärnor. Och när jag stod uppe på taket svävade helikoptern precis jämte kanten av huset så jag gick fram till den och hoppade in Vet inte vart man får tag på den helikoptern annars, inte polishelikoptern heller för den delen så lite roligt var det. Någon som gjort samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Woow! Det finns inet att få tag på annars?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Detta må va' gammalt men jag och en polare tyckte att det va' tillräckligt roligt för att lägga upp här. Jag stod uppe på en skyskrapa i Los Santos och hade militären bland annat efter mig. Och som ni vet får man en nyhets-helikopter (News chopper) efter sig om man har tre efterlysnings-stjärnor. Och när jag stod uppe på taket svävade helikoptern precis jämte kanten av huset så jag gick fram till den och hoppade in Vet inte vart man får tag på den helikoptern annars, inte polishelikoptern heller för den delen så lite roligt var det. Någon som gjort samma sak? Haha fan va coolt, måste jag testa, jag brukar ta jet pack o ställa mig på polis helicopter o skutin in i den^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Detta må va' gammalt men jag och en polare tyckte att det va' tillräckligt roligt för att lägga upp här. Jag stod uppe på en skyskrapa i Los Santos och hade militären bland annat efter mig. Och som ni vet får man en nyhets-helikopter (News chopper) efter sig om man har tre efterlysnings-stjärnor. Och när jag stod uppe på taket svävade helikoptern precis jämte kanten av huset så jag gick fram till den och hoppade in Vet inte vart man får tag på den helikoptern annars, inte polishelikoptern heller för den delen så lite roligt var det. Någon som gjort samma sak? James bond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 GRIM: Jo, det var ganska fräckt. Fast det skulle ha varit roligare om det satt personer och körde helikoptrarna, hähu. Cyprez: Inte?! Jag é unik Finns polishelikoptern då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Polishelikoptern brukar jag ta på Los Santos polisstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Och jag TROR det är nyhetshelikoptern som står på polishuset i San Fierro... Det kan nog vara en vanlig Maverick. Jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Och jag TROR det är nyhetshelikoptern som står på polishuset i San Fierro... Det kan nog vara en vanlig Maverick. Jag är inte säker. Nej det står en polishelikopter där.. Fast bara ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Finns ett raceuppdrag då man har den helikoptern, så man kan spara den därifrån också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej det står en polishelikopter där.. Fast bara ibland. Näj, på polishusets tak i San Fierro står bara en vanlig "Maverick". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Näj, på polishusets tak i San Fierro står bara en vanlig "Maverick". Konstigt.. Jag brukar hitta den där ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Konstigt.. Jag brukar hitta den där ibland... Menar'u helikopterplattan som står precis jämte vägen? Tillhörande polisstationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Menar'u helikopterplattan som står precis jämte vägen? Tillhörande polisstationen. Nej.. Eller jag vet inte. Den står bara på taket av polisstationen i Los santos. Inte på någon helikopter platta. Den bara står där. Det går ju en motorväg precis ovanför den, man kan hoppa ner till polistaket och ta helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej.. Eller jag vet inte. Den står bara på taket av polisstationen i Los santos. Inte på någon helikopter platta. Den bara står där. Det går ju en motorväg precis ovanför den, man kan hoppa ner till polistaket och ta helikoptern Jag talade om San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag talade om San Fierro. Så du kollade bara i san fierro? Visste att jag hade rätt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ridde Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Tänkte bumpa denna tråd lite med en fråga. Är det någon som vet var jag kan få tag på en attackhelikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Tänkte bumpa denna tråd lite med en fråga. Är det någon som vet var jag kan få tag på en attackhelikopter? Menar du en militär-helikopter? En såkallad hunter. Den kan du få tag på i Area 69 eller vad det heter eller om du får GULD på allt i flygskolan. OM hu använder de andra alternativet så spawnas den alltid vid flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Just det. Man kan ju också snp den från uppdraget ''Whirly Vird Waypoint och sen parkerar du den i flygplatsgaraget i öknen vänta tills tiden har gått ut. Uppdraget finns tillgängligt vid LV's flygplats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts