Dee Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag har hört att det ska finnas ett i LS, där man kan se Winewood-skylten. Man ska kunna kolla i en kikare också... tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det finns ett men jag tror inte att man kan kolla i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Fel tråd fel av mig Redigerad 18 februari, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Var finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det finns men man kan tyvärr inte kolla i kikare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ok men var finns själva observatoriet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hmm har ja alldrig sätt. men ja vet att d finns ett i gta3 men i san andreas vesste ja inte men va finns d då?? vill gärna veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon Andersson Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Här är en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det där är väl inget observatorium heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vad är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Är inte det där bara en herrgård eller vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag har..hmm.. en bild där man ser lite av huset. jag kan inte riktigt bestämma mig för vad det är för hus, egentligen. men det är nog inget direkt observatorium.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag har..hmm.. en bild där man ser lite av huset. jag kan inte riktigt bestämma mig för vad det är för hus, egentligen. men det är nog inget direkt observatorium.. Hahaha...så busigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hahaha...så busigt. Javafan. jag kunde ju inte rå för att denna (något kantiga) lättklädda och solbrända, kvinnliga varelse stod mittt framför huset som jag skulle ta kort på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Javafan. jag kunde ju inte rå för att denna (något kantiga) lättklädda och solbrända, kvinnliga varelse stod mittt framför huset som jag skulle ta kort på Då kan man ju kalla det ett observatorium! Inte för att man kan observera stjärnor på himlen genom en kikare... men man kan ju alltid ta en titt på tjejerna som går omkring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hankvonhelvete Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Griffith Park Observatory är ett av de mest kända observatorierna i världen o ligger L.A. Massa filmer har spelats in där, b.l.a James Dean's Rebel Without A Cause. mfl http://www.griffithobs.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Griffith Park Observatory är ett av de mest kända observatorierna i världen o ligger L.A. Massa filmer har spelats in där, b.l.a James Dean's Rebel Without A Cause. mfl http://www.griffithobs.org/ Tufft. här har vi något att lägga upp i "riktiga-grejer-tråden" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts