Jump to content

Kunskapstråden!

STAB
 Share

Recommended Posts

Det är väl bara en plojgrej. Sen syns man ju extra mycket också.

Varför undrar du?

Tycker bara att det är lite konstigt att skriva:

WOHOOOO NY SIDA, DEN HÄR ÄR MIN BARA MIN! MOHAHAHAHA!!111!!!!1

Edit: WOHOOOO NY SIDA, DEN HÄR ÄR MIN BARA MIN! MOHAHAHAHA!!111!!!!1

Redigerad av AntiClimax
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar att tänka på sådär filosofiska grejer, tex som att universum är oändligt. Men det är jobbigt ibland. Om universum inte är oändligt; vad är det då bortom universum? Det är där det kruxar sig. Även om det inte finns något bortom universum så är det ju tomt men det måste ju ändå finnas. Alltså det som inte är någonting.

Vad tror ni ligger bakom allt i bermuda? Finns det någon bra sida där det står om det, gärna på svenska? man tänker att det är något naturligt fenomen men när man får höra radioanropen från planen som försvan så börjar man ju undra.

Btw vill bara säga att dom som står i "rätt" kö i affären lever i en annan division eftersom man alltid står i fel kö.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar att tänka på sådär filosofiska grejer, tex som att universum är oändligt. Men det är jobbigt ibland. Om universum inte är oändligt; vad är det då bortom universum? Det är där det kruxar sig. Även om det inte finns något bortom universum så är det ju tomt men det måste ju ändå finnas. Alltså det som inte är någonting.

Vad tror ni ligger bakom allt i bermuda? Finns det någon bra sida där det står om det, gärna på svenska? man tänker att det är något förklarligt fenomen men när man får höra radioanropen från planen som försvan så börjar man ju undra.

Btw vill bara säga att dom som står i "rätt" kö i affären lever i en annan division eftersom man alltid står i fel kö.

Bermuda är väl gaser, som är lättare en luften eller något så planen ger vika..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är an av alla teorier, men det finns inget som är bevisat.

Jag vill inte att det ska var naturliga gaser :'( Det förstör ju hela grejen. Min teori är att dom befinner sig i en annan division, annan tidszon så om 50 år så kommer dom landa där dom nu skulle landa och bara föråldrats ett par timmar medan det har tagit 60 år för oss. Så om ni har anhöriga som försvunnit i Bermuda, va inte oroliga. ^_^

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte att det ska var naturliga gaser :'(  Det förstör ju hela grejen. Min teori är att dom befinner sig i en annan division, annan tidszon så om 50 år så kommer dom landa där dom nu skulle landa och bara föråldrats ett par timmar medan det har tagit 60 år för oss. Så om ni har anhöriga som försvunnit i Bermuda, va inte oroliga. ^_^

Men då ska jag spräcka den teorin. Det var väl mer än 50 år sedan de första fartygen försvann i Bermudatriangeln.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle va ganska nice ändå. Då behöver man inte frysa in sig som jag nämnde tidigare.=P

^_^ Sitter du i flygplanet nu eller?

Edit: aja du menar så, men tänk om man klarar sig när man flyger över där då!? då får man inte se framtiden. :'(

Foo:

Jag gillar den andra tråden bättre... men men

Denna är ju mer "vetenskapligt och teoretiskt" inriktad, den har glidit dit iaf. Det är roligt med sånna ämnen. :wub: Enligt mig.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men som jag har förstått så är det inte bara ETT fartyg som har försvunnit där, utan även båtar och flygplan. :)

Och det var nån jätte bra dokumenter på 5:an eller 1:an (kommer inte ihåg) där det var en man som satte sig i ett exakt likadan stridsflygplan från 40,50-talet som hade försvunnit. Han åkte samma rutt som det försvunna planet (i alla fall en bit, de visste inte exakt var de hade åkt) och det visade sig att kompassen började snurra helt vilt. (och kompass var väl typ Nr 1 överlevnads grej under den tiden :P så åkte de väl rakt åt helvete förlorade radio kontakt och störtade pga av soppan tog slut B)

Det var den här killens teori och jag tror jag håller på honom :D

Men jag håller med att det skulle vara mycket roligare ifall de hamna i en annan dimension ^_^ Men det är bara en fantasi.

Jag tror inte på sånt ;)

:huh:^_^

Redigerad av STAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är detta Hitler? *Obs, kan vara stötande*

http://www.blackraiser.com/redoubt/bodies.gif

Tycker inte att det ser ut som han <_<

Såg nått program på Discovery och det har försvunnit lika många, om inte fler, fartyg/flygplan utanför triangeln än innanför.

The United States Coast Guard and others disagree with the assessment of paranormal activity, citing statistics demonstrating that the number of incidents involving lost ships and airplanes is no larger than that of any other heavily traveled region of the world. Many of the allegedly mysterious cases have, upon closer examination, proved not so unusual, with innacuracies and misinformation about the cases often circulating and recirculating over the decades.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor