STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Såg just en tråd där man kunde ställa frågor om saker man undrar över. Kanske är lite onödig att göra en ny, men den kändes lite oseriös och ”död”. Så här kommer en ny! För kunskap är makt, och makt har väl alla nytta av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Japp. När man kommer till en korsning eller rondell och ska rakt fram, ska man ställa sig i höger eller vänster fil då? Om det inte finns några pilar som visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Japp. När man kommer till en korsning eller rondell och ska rakt fram, ska man ställa sig i höger eller vänster fil då? Om det inte finns några pilar som visar. Höger ishteshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nä, stäng denna. Etablerad tråd ftw: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...40entry638741 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Tycker den spåra ut och blev oseriös. Men visst, vad kan jag göra åt saken Förrutom att göra en ny tråd Redigerad 18 februari, 2006 av STAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Höger ishteshit Ok. Jag brukar alltid chansa, man vill ju vara säker på uppkörningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vad är det som gör att det blir dragningskraft ifrån jordenskärna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vad är det som gör att det blir dragningskraft ifrån jordenskärna? Allting har en dragningskraft, men eftersom jorden är så stor så har den mer dragningskraft. Kan inte förklara rikitigt "vad" som gör det, men titta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Varför tycker alla att det är så coolt med en ny sida på forumet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vad är meningen med livet? Finns det utomjordingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vad är meningen med livet? Finns det utomjordingar? Finns ingen mening med "livet", frågan är vad meningen är med världen (allting)?! Ja, det finns utomjordingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Finns ingen mening med livet, och om det finns någon så kommer vi aldrig veta det förrän vi är döda eller nåt. Ja det finns utomjordingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Om man utgår från att universum är oändligt stort borde det ju dessutom finnas oändligt många exakta kopior av jorden och allting på den. Alltså finns det någon med precis samma liv som jag, som sitter vid en exakt likadan laptop på ett annat GTAsajten just i detta ögonblick och skriver. Om det är oändligt vill säga. Har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Om man utgår från att universum är oändligt stort borde det ju dessutom finnas oändligt många exakta kopior av jorden och allting på den. Alltså finns det någon med precis samma liv som jag, som sitter vid en exakt likadan laptop på ett annat GTAsajten just i detta ögonblick och skriver. Om det är oändligt vill säga. Har jag fel? Precis, men man blir störd av att tänka på oändlighet och alla sånna där frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Om man utgår från att universum är oändligt stort borde det ju dessutom finnas oändligt många exakta kopior av jorden och allting på den. Alltså finns det någon med precis samma liv som jag, som sitter vid en exakt likadan laptop på ett annat GTAsajten just i detta ögonblick och skriver. Om det är oändligt vill säga. Har jag fel? Det kommer vi nog aldrig få reda på =) Men är universum oändligt? Har hört att det har gränser men att det expanderar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det kommer vi nog aldrig få reda på =) Men är universum oändligt? Har hört att det har gränser men att det expanderar hela tiden. Mjo men vad säger att det inte finns ett till expanderande "Universum" precis brevid? Äh jag blir inte galen, tycker faktiskt det är ganska ointressant att tänka i sånna banor, det leder ingen vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det kommer vi nog aldrig få reda på =) Men är universum oändligt? Har hört att det har gränser men att det expanderar hela tiden. Tänk såhär; det kan ju inte ta stopp helt plötsligt? Men samtidigt kan det ju inte vara oändligt?! Eh.. Don't think about it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det finns bara ett sätt att ta reda på detta och massa annat, frysa ner sig (1000 år borde räcka) Då kan man säkert få svar på massa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Varför tycker alla att det är så coolt med en ny sida på forumet?? Kan jag få svar på min fråga, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kan jag få svar på min fråga, tack Det är väl bara en plojgrej. Sen syns man ju extra mycket också. Varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts