KalleR Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 På samma dator? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag har AVG. Ska nog uppdatera och köra virussökning snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vote: annan Avast antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) NOD32 Redigerad 18 februari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 .vote: Annan (Avast!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 F-Secure ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 AVG har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 F-secure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vote: Kofi Annan NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Norton för mig.. är det bra eller dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vote: Annat(vilket?) Nod32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Norton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kör med McAfee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag med, funkar skitbra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Inget anivirus alls , bara zonealarm brandvägg . Har aldrig behövt någon antivirus och när jag väll fåt ett virus så kan inte dom jävla skit programen hitta det. Så jag formaterar datorn lite då och då så håller sig datorn sig frisk. och så slipper jag allt nerslöande av antivirus programen när jag surfar och tankar saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 McAfee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Annan. Nod32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 AVG, funkar jättebra. Har även norton o massa annat skit som jag inte pallar alltså inte installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Här har jag eTrust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Inget anivirus alls , bara zonealarm brandvägg . Har aldrig behövt någon antivirus och när jag väll fåt ett virus så kan inte dom jävla skit programen hitta det. Så jag formaterar datorn lite då och då så håller sig datorn sig frisk. och så slipper jag allt nerslöande av antivirus programen när jag surfar och tankar saker. Ordish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts